AŠAROS - STRATEGINĖ REIKŠMĖ

anketos tikslas - suzinoti respondentu versijas, kodel zmones eina i televizija pasakoti savo liudnu gyvenimo istoriju ir ko siekia viesai demonstruodami asaras
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokių motyvų vedami žmonės žiniasklaidoje atvirai pasakoja savo gyvenimo istorijas?

Eidami į televiziją žmonės tikisi asmeninės naudos?

Kokių asmeninių interesų dažniausiai siekia į žiniasklaidą besikreipiantieji?

Kokias žinote TV laidas, iš kurių žmonės potencialiai gali pasipelnyti?

Ar teko girdėti apie laidas, kurių rengėjai sumoka laidų dalyviams?

Ar ašaros geresnis visuomenės dirgiklis už linksmybes?

Kokios žmonių, viešai kalbančių apie savo asmeninį gyvenimą, charakteristikos?

Kaip Jus veikia žmonių ašaros?

Ar pastebėtumete, jei laidos dalyvis elgtųsi nenatūraliai, demonstruotų netikras emocijas?

Kokie dalykai išduoda, kad žmogus apsimetinėja?

Ar teko matyti, kad neva nuskriaustą laidos dalyvį laidos metu vedėjai demaskuotų kaip melagį?

Pateikite pavyzdžių, kai žiniasklaida, pasitelkdama ašaras, siekia kilnių tikslų?

Ar Jus skatina aukoti našlaičiams TV rodomi siužetai apie beglobių vaikų dalią?