Architektūros paslaugų internetinė reklama

Gerb. respondente, esu Kauno Technologijos Universiteto, lyderystės ir marketingo studijų programų studentė. Atlieku baigiamojo bakalauro darbo tyrimą apie architektūros įmonių internetinės reklamos efektyvuma. Anketa yra anoniminė, o anketoje pateikti duomenys bus naudojami tik moksliniam tyrimui. Ačiū už Jūsų laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar dažnai naudojatės internetu? * ✪

Ar kada nors naudojotės architektų ar interjero dizainerių paslaugomis? ✪

Ar esate ieškoję informacijos internete, apie teikiamas architektų paslaugas? * ✪

Kur dažniausiai patys ieškote architektų paslaugų internete? *

Ar bent kartą išvardinta internetinė reklama paskatino įsigyti architektų paslaugas? (Pažymėkite paskatinusią pirkti reklamą)  ✪

Įvertinkite, kaip internetinė reklama daro įtaką Jūsų apsisprendimui įsigyti architektų paslaugas (1 - daro labai didelę įtaką; 7 - visiškai nedaro įtakos) * ✪

1
2
3
4
5
6
7
Google paieškos "skelbimai"
Elektroniais laiškais siunčiama reklama
Reklama socialiniuose tinkluose
Straipsniai naujienų portaluose
Reklaminiai skydeliai (baneriai)
Reklama susijusiuose naujienų portaluose: statyba.lt, www.arch.lt, architektusajunga.lt, www.interjeras.lt ir kt.

Įvertinkite architektūros įmonių internete naudojamų priemonių svarbą, renkantis paslaugą (1-labai svarbu; 7-visiškai nesvarbu)  ✪

1
2
3
4
5
6
7
Reprezentatyvi įmonės internetinė svetainė
Reprezentatyvus ir informatyvus socialinio tinklo profilis
Straipsnių apie įmonę buvimas internete
Atsiliepimai internete
Minėjimas diskusijų forumuose
Duomenų apie įmonę buvimas: rekvizitai.lt, visalietuva.lt, 118.lt

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų pajamos per mėnesį  ✪