Ar reklamos gamintojų kurybiniai ieškojimai nesukelia dviprasmybių?

Informacija reikalinga rašnat Baigiamąjį darbą. Nuoširdus Ačiū, tam kas padės
Ar reklamos gamintojų kurybiniai ieškojimai nesukelia dviprasmybių?
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar žiūrėdami reklamą pastebite dviprasmybių?

2.Matydami žaismingą, dinamišką, nuoširdžią reklamą Jūs..?

3.Reklamoje dėmesį pirma kreipiate į garsinius ar vaizdinius efektus?

4. Ar pritarete teiginui kad "užkabina" tos reklamos, kuriose galite matyti tai ką norite?

5.Ar atsakant į pateiktus klausymus kilo bent vienas dviprasmiškos reklamos vaizdas?

6. Ar gali dviprasmiška reklama pažeisti socialines teises?(vaikų, moterų, rasės, religijos)

7.Išvydę dviprasmiško tipo reklamą Jūs...?

8.Tokio tipo reklamų daugiausiai matote per....?

9.Reklama vaizduoja dailaus kūno sudėjimo apsinuoginusį vyrą, laikant rankoje moteriškų kvepalų buteliuką,ar tai dviprasmiška reklama?

10. Jūsų dėmesys skiriamas ...?