Ar Google reklama veiksminga?
Reklamą matome visur - TV, girdime radijuje, pastebime lauko stenduose, spaudoje, internete. Kai kurie šaltiniai teigia, kad septynis kartus reklamą pamatęs vartotojas yra linkęs nusipirkti prekę. Tiesa, kai kurie šaltiniai kalba apie septynis kartus reklamos rodymą skirtinguose kanaluose. Pvz. vieną kartą pamatė per TV, po to keletą kartų pamatė skirtinguose interneto portaluose. Kiek efektyvi reklama? Kiek ji veiksminga ir naudinga?
Šios apklausos tikslas išsiaiškinti ar Google reklama yra efektyvi, kiek dažnai spaudžiate ant jos ir ar perkate. Kai kurie pastebesni vartotojai pamatė, kad Google reklamos atvaizdavimas karts nuo karto keičiasi. Pvz. prieš keletą metų Google rodydavo reklamą ir paieškos rezultatų dešinėje. Tačiau, po to, pradėjo reklamą rodyti tik virš ir po paieškos rezultatų. Pozicijų liko mažiau, tačiau reklamuotojų skaičius nepakito. Kadangi reklama apmokama aukciono principu, kai kuriais atvejais lyg ir galima buvo pastebėti reklamos pabrangimą. Visgi... Ar žmonės spaudžia ant Google Ads reklamos rezultatų ar vis tik renkasi spausti ant nemokamos paieškos pozicijos?
Apklausos tikslas - susipažinimo, mokslo ir analizės tikslais nustatyti žmonių įpročius ir poreikius.