AR DAŽNAI SUSIDURIATE SU RENAULT DYZELINIŲ VARIKLIŲ GEDIMAIS?

Sveiki, 

esu Aurimas Urbanas, Šiaulių valstybinės kolegijos automobilių techninio eksploatavimo specialybės III kurso studentas. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti kiek dažnai ir su kokiomis "Renault" lengvųjų automobilių variklių gedimais susiduria vairuotojai.

Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti moksliniams tikslams ir viešai nebus skelbiami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokį Renault markės automobilį vairuojate?

Automobilio pagaminimo metai

Variklio tūris

Koks jūsų automobilio kilometražas?

Jūsų vairavimo stilius

Dažniausiai važiuojate

Atsitikus variklio gedimui jūs

Kokioje sistemoje gedimai atsiranda dažniausiai?

Ar pastebėjote, kad automobilio galingumas sumažėjo, o automobilio sąnaudos padidėjo?

Kokius tepalus naudojat?

Ar tepalus ir filtrus keičiat pagal gamintojo nurodytus reikalavimus?

Ar būna atveju kada sunku paleisti variklį arba variklis visai nepasileidžia?

Ar žinote kas kiek laiko reikia keisti, tikrinti skirstymo diržą?

Ar prietaisų skydelyje dažnai užsidega aušinimo skysčio temperatūros daviklis?

Problemos dėl variklio kalenimo

BuvoNebuvo
Tolygus kalenimas, neatsižvelgiant į tai, kokiais režimais ir apkrovomis dirba variklis, tik du kart mažiau nei alkūninis velenas, šylant varikliui kalenimas didėja
Tolygus kalenimas didėja didinant variklio apsukas
Aštrus kalenimas dirbant šaltam varikliui, vidutinėmis ir didelėmis apsukomis. Šylant didėja
Netolygus kalenimas, didėja didinant apkrovą, šylant varikliui, mažėja didinant apsukas
Netolygus kalenimas, mažėja didinant apsukas, didėja šylant varikliui

Problemos dėl alyvos sąnaudų

BuvoNebuvo
Tepalo sąnaudos viršija 1 l/1000 m (yra mėlynų dūmų)
Paleidus variklį nėra tepalo slėgio
Paleidus variklį nėra alyvos slėgio
Mažas alyvos slėgis šiltame variklyje, girdimas kalenimas
Mažas slėgis šaltame variklyje

Problemos dėl išmetamųjų dujų

BuvoNebuvo
Mėlyni dūmai išmetimo sistemoje, šildant variklį. Galimi sunkumai paleidžiant šaltą variklį
Veikiant varikliui išmetimo sistemoje yra mėlynų baltų dūmų
Dyzelinio variklio su turbokompresoriumi išmetimo sistemoje (esant didelėms apkrovoms) yra juodi dūmai
Variklio išmetimo sistemoje juodi dūmai (visais rėžimais)

Problemos susiję su variklio temperatūra ir aušinimo skysčio lygiu

Buvo Nebuvo
Variklio perkaitimas jam dirbant tuščia eiga. Važiuojant temperatūra krenta žemiau normos
Išjungus variklį verda aušinimo skystis
Palaipsniui mažėja aušinimo skysčio sistemoje
Aušinimo skystis turi išmetamųjų dujų kvapą, tepalas šviesiai rudas, aušinamojo skysčio lygis mažėja, o tepalo – didėja
Padidėjęs tepalo lygis karteryje, spalva normali. Gali būti sunku paleisti variklį