Aptarnavimo paslaugų pokyčiai sunkmečio sąlygomis
Kauno Technologijos universiteto, Socialinių mokslų fakulteto, trečio kurso studentės vykdo aptarnavimo paslaugų tyrimą, norėdamos išsiaiškinti pokyčius sunkmečio laikotarpiu. Šiuo tikslu vykdoma anketinė apklausa, kurios metu bandome išsiaiškinti jaunimo nuomonę. Būtume labai dėkingos, jei pasidalintumėte savo mintimis ir idėjomis. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.
1. Kaip vertinate šiuo metu teikiamų aptarnavimo paslaugų kokybę?
2. Kaip manote, ar šiuo metu aptarnavimo paslaugų įkainiai atitinka kokybę?
3. Ar esate patenkintas šiuo metu teikiamų aptarnavimo paslaugų procesu?
4. Ar aptarnavimo paslaugų kokybė atitinka jūsų lūkesčius?
5. Kaip dažnai tenka susidurti su šiomis paslaugomis:
6. Ar pastebėjote kokių nors pokyčių aptarnavimo paslaugų sektoriuje sunkmečio laikotarpiu?
7. Kas pasikeitė aptarnavimo paslaugų sektoriuje per šį laikotarpį?
8. Pakomentuokite prieš tai buvusį klausimą
- lukesciai ir kokybe daznai neatitinka
9. Kur labiausiai matyti pasikeitimai?
10. Jūsų nuomone, kaip įtakojo sunkmečio laikotarpis aptarnavimo paslaugas?
11. Pakomentuokite prieš tai buvusį klausimą
- kitur kainos padid4jo, o kitur kaip tik sumazejo, pvz taksi firmose,