Apklausa Trenerių emocinio intelekto lygiui nustatyti

Gerbiamas Treneri!

Nuoširdžiai dėkoju, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Šios apklausos tikslas – ištirti individualių ir komandinių sporto šakų trenerių emocinio intelekto lygį. Anketos duomenys bus naudojami bakalauriniam darbui tema ,,Individualių ir komandinių sporto šakų trenerių emocinio intelekto raiška“ rengti. Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus. Jums tinkamiausią atsakymą pažymėkite kairėje anketos pusėje esančiuose skiltyse tam tikrą balą, kuris labiausiai atspindi Jūsų sutikimą su pateiktu teiginiu. Balų reikšmės: • visiškai nesutinku (1 balas); • nesutinku (2 balai); • neesu tikras (a) (3 balai ); • sutinku (4 balai); • visiškai sutinku (5 balai).

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūsų išsilavinimas?

Kokią sporto šaką atstovaujate?

Kiek metų dirbate treneriu/instruktoriumi?

Aš žinau, kada kalbėti apie asmenines problemas su kitais

Kai susiduriu su kliūtimis, prisimenu tuos laikus, kai susidurdavau su panašiomis kliūtimis ir jas įveikdavau

Aš tikiu, kad man pasiseks, kai stengsiuosi

Kiti žmonės manimi lengvai patiki

Man sunku suprasti kitų žmonių elgesį, pagal jų gestus ar veido mimikas

Kai kurie svarbūs įvykiai mano gyvenime padėjo man suprasti, kas yra svarbu ir kas ne

Kai mano nuotaika pagerėja, atrandu naujas galimybes

Jausmai yra vienas iš tų dalykų, kurie mano gyvenimą daro prasmingu

Aš visada suprantu savo patiriamus jausmus

Aš tikiu, jog nutiks gerų dalykų

Man patinka dalintis savo jausmais su kitais žmonėmis

Kai patiriu teigiamus jausmus, aš žinau ką daryti, kad jie neišblėstų

Aš organizuoju veiklas, kurios džiugina kitus žmones

Aš siekiu veiklos, kuri mane daro laimingu (-a)

Aš suprantu savo gestus ir mimikas, kuriuos siunčiu kitiems žmonėms

Aš prisistatau kitiems taip, kad padarau jiems gerą įspūdį apie save

Kai aš nusiteikęs pozityviai, man lengva spręsti problemas

Žiūrėdamas(-a) į žmogaus veido išraišką, suprantu kokius jausmus jis patiria

Aš žinau, kodėl keičiasi mano jausmai

Kai mano nuotaika yra gera, man kyla naujų idėjų

Aš kontroliuoju savo jausmus

Aš lengvai atpažįstu savo jausmus, kuriuos patiriu

Aš stengiuosi įsivaizduoti gerą užduoties, kurios imuosi, rezultatą

Aš pagiriu kitus, kai jie padaro ką nors gerai

Aš suprantu kitų žmonių siunčiamus nežodinius pranešimus (pvz., gestus, veido išraiškas)

Kai kitas žmogus papasakoja man apie svarbų įvykį jo ar jos gyvenime, aš jaučiuosi taip lyg pats patirčiau tą įvykį

Kai mano nuotaika pagerėja, mintyse kyla daug naujų idėjų

Kai susiduriu su iššūkiu, aš jo atsisakau, nes galvoju, kad man nepavyks

Aš galiu pasakyti, ką jaučia kiti žmonės, tiesiog į juos pažiūrėjęs(-usi)

Kai žmonės yra nusiminę, aš stengiuosi juos pralinksminti

Aš pasitelkiu gerą nuotaiką, kad padėčiau sau, kai susiduriu su kliūtimis

Aš galiu pasakyti, kaip žmogus jaučiasi iš jo balso tono

Man sunku suprasti, kaip jaučiasi kiti žmonės