Apklausa (rinkos tyrimas)
Projekto „Idėja 2011“ dalyviai atlieka rinkos tyrimą tikslu išanalizuoti rinkos galimybes ir produkto pritaikymą. Pristatome naują reklamos priemonę - reklaminiai aitvarai – reklama danguje, kuri Lietuvoje dar nėra išbandyta. Tai būtų naujas įrankis pasiekti jauną veržlią auditoriją bei galimybė išsiskirti iš įprastų reklamos priemonių. Reklama danguje gali būti naudojama miesto erdvėje, kitose vietose (parkai, paplūdimiai, ...) renginių ir švenčių metu. Tokia reklama taip pat gali būti nuolatinė, o ne laikina priemonė, taikoma tik specialia proga.
Norint sužinoti, ar tokia reklamos priemonė bus efektyvi Lietuvoje, reikalingi jūsų atsakymai į kelis klausimus.
Ačiū.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui