Apklausa (rinkos tyrimas)

Projekto „Idėja 2011“ dalyviai atlieka rinkos tyrimą tikslu išanalizuoti rinkos galimybes ir produkto pritaikymą. Pristatome naują reklamos priemonę - reklaminiai aitvarai – reklama danguje, kuri Lietuvoje dar nėra išbandyta. Tai būtų naujas įrankis pasiekti jauną veržlią auditoriją bei galimybė išsiskirti iš įprastų reklamos priemonių. Reklama danguje gali būti naudojama miesto erdvėje, kitose vietose (parkai, paplūdimiai, ...) renginių ir švenčių metu. Tokia reklama taip pat gali būti nuolatinė, o ne laikina priemonė, taikoma tik specialia proga. Norint sužinoti, ar tokia reklamos priemonė bus efektyvi Lietuvoje, reikalingi jūsų atsakymai į kelis klausimus. Ačiū.
Apklausa (rinkos tyrimas)
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokiai kategorijai priskirsite Jūsų įmonės paslaugas/produktus?

2. Kas kuria reklamą Jūsų įmonei?

3. Kuo remiantis pasirenkate vieną ar kitą reklamos priemonę (komunikacijos kanalą)?

4. Įvertinkite naudojamų reklamos priemonių efektyvumą penkių balų skalėje (nuo 1 – visiškai nefektyvi iki 5 – labai efektyvi. Žymėkite „0“, jeigu šios reklamos priemonės nenaudojate)

1 23450
Reklama televizijoje
Reklama radijuje
Smulkioji spauda
Lauko reklama
Demonstracinė reklama
Suvenyrai su įmonės simbolika
Reklama internete
Reklama žiniasklaidoje (laikraščiai, žurnalai)
Kita

6. Ar Jus sudomintų nauja reklamos priemonė – aitvarai - reklama danguje?

7. Ar norėtumėte apie šią reklamos priemonę sužinoti daugiau?

8. Kokią galėtų būti pinigų suma, kurią galėtumėte skirti naujai reklamos priemonei – aitvarams?