Apklausa mokytojams, dirbantiems su ketverių - penkerių metų vaikais

Gerbiamas respondente,

Aš, Vakarė Sruogytė, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studentė Klaipėdos Valstybinėje Kolegijoje, atlikau tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti ketverių–penkerių metų vaikų bendravimo gebėjimų ugdymą žaidybinėje veikloje. Jūsų atsakymai padės geriau suprasti, kaip pedagogai ugdo vaikų bendravimo įgūdžius, skatindami socialinę ir emocinę integraciją ikimokyklinėse ugdymo įstaigose. Apklausos rezultatai bus panaudoti mano baigiamajame darbe. Apklausos dalyviai išlieka anoniminiai, o visa pateikta informacija bus laikoma konfidencialia.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kiek metų dirbate ikimokyklinio ugdymo srityje?

2. Kokio tipo ugdymo įstaigoje dirbate?

3. Kaip dažnai žaidybinė veikla yra integruojama į kasdienį ugdymą jūsų grupėje?

4. Kokias žaidybinės veiklos formas naudojate ugdydami 4–5 metų vaikų bendravimo gebėjimus?

5. Kaip vertinate žaidybinės veiklos poveikį vaikų bendravimo gebėjimams?

6. Kokius metodus naudojate skatindami vaikų bendravimą žaidybinės veiklos metu?

7. Ar pastebėjote, kad vaikai, dalyvaudami žaidybinėse veiklose, demonstruoja geresnį socialinį bendravimą?

8. Kokius iššūkius patiriate skatindami vaikų bendravimą žaidybinėje veikloje?

9. Kaip, Jūsų nuomone, žaidybinės veiklos poveikis vaikų bendravimo gebėjimams galėtų būti sustiprintas?

10. Kokios žaidybinės veiklos, Jūsų nuomone, labiausiai padeda vaikams drąsiau bendrauti su bendraamžiais?

11. Kaip Jūs, kaip pedagogas, stengiatės įtraukti mažiau bendraujančius vaikus į žaidybinę veiklą?