AnastasyaKls
123
Vieša
Pranešti

Apklausa "Mobilios internetinės reklamos efektyvumo analizė"

Sveiki! Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų programos IV kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalaurinį darbą apie internetinę reklamą, skirtą mobiliesiems įrenginiams. Šiuo metu atlieku tyrimą, kuriuo noriu įvertinti mobilios internetinės reklamos efektyvumą ir aktualumą vartotojams.
Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik mokslo tikslams.
Iliustacijų šaltinis: oficialus Google video klipas apie mobiliąją reklamą, kurį galite rasti ČIA
Dėkoju Jums už skirtą laiką!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Ar naudojatės išmaniuoju telefonu?Privalomas
Kiek apytiksliai kartų per dieną Jums tenka naudotis išmaniuoju telefonu? Privalomas
(nepriklausomai nuo naudojamų funkcijų)
Ar naudojatės internetu savo išmaniajame telefone?Privalomas
Kaip dažnai (per dieną) atsiranda poreikis įjungti internetą savo išmaniajame telefone? Privalomas
Kuria paieškos sistema (išmaniajame telefone) Jūs naudojatės ieškant informacijos?Privalomas
Kaip dažnai, ieškant informacijos internete išmaniuoju telefonu, Jūsų dėmesį pritraukia reklaminiai skelbimai rodomi paieškos rezultatuose?Privalomas
(iliustracija demonstruoja Google Adwords reklaminį skelbimą, kaip pavyzdį)
Kaip dažnai Jūs spaudžiate reklaminių skelbimų nuorodas paieškos rezultatų sąraše, naršydami internete išmaniuoju telefonu? Privalomas
Ar naudojatės mobiliosiomis aplikacijomis / programėlėmis (angl. mobile apps) ?Privalomas
Ar pastebite reklaminius banerius (vaizdo skelbimus, kitaip vadinamus reklaminiais skydeliai, reklamjuoste), rodomus mobiliosiose aplikacijose / mob.svetainėse? Privalomas
Ar bent kartą spaudėte reklaminių vaizdo skelbimų (banerių) nuorodas, naršydami internete išmaniuoju telefonu? Privalomas
Kaip trumpai apibūdintumėte tokio pobūdžio vaizdinę reklamą (kai rodomi baneriai mobiliosiose programėlėse / svetainėse arba reklaminiai video įrašai svetainėse) remiantis savo, kaip vartotojo patirtimi? Privalomas
Ar sutinkate su teiginiu: „Tikslinė (į vartotojo interesus orientuota ir tiksliai taikoma pagal kalbą, lytį, interesus, turinio kontekstą svetainėje ir t.t.) reklama internete padeda greitai rasti ieškomą prekę / paslaugą / informaciją“.Privalomas
Ar sutinkate su teiginiu: „Reklaminiai skelbimai, kuriuos galite matyti naršydami internete naudojantis išmaniuoju telefonu, dažniausiai atitinka Jūsų interesus“.Privalomas
Jūsų lytis:Privalomas
Jūsų amžius:Privalomas
Jūsų socialinė padėtis:Privalomas