Apklausa: Didybė kaip estetikos kategorija reklamoje

Norėčiau paprašyti visų, pagalbos atsakinėjant į anketos klausimus. Kad padėtumėte suvokti ką tai reiškia, kaip tai jus veikia.

Jūsų lytis?

Ar yra reklamų , kurios jums kelia šleikštulį?

  1. kai kurios
  2. Taip
  3. Taip
  4. Taip.
  5. Taip

Kas reklamoje jums sukelia didybės jausmą?

  1. reklamom nesizaviu
  2. Jausmas, kad skrendi oro balionu.
  3. Subtilumas
  4. Didelės erdvės.
  5. Niekas.

Ar perjungiate Tv kanalą, radijo stotį, kai rodo/transliuoja jums bjaurią reklamą ?

  1. taip, beveik visada
  2. Taip
  3. Taip
  4. Taip.
  5. Taip.

Kas yra estetika reklamoje pagal jus?

  1. naturalumas
  2. Skoningai, teigiamai pateikta prekė.
  3. Gražūs ir neįkyrūs vaizdai, malonus balso tembras ir garso takelis.
  4. Apskritai - kas yra estetiska - yra grazu ir idomu ziureti.

Kas yra estetika reklamoje pagal jus?

Kas yra estetika reklamoje pagal jus? (Kita)

  1. naturalumas
  2. Abu ir pridėčiau : reklamos vizualumo savybės, kurios yra artimos žmogui.
  3. Esminiai estetikos principai. Nesvarbu kur - reklamoje, zurnale ir t.t... NEgrazu tas, kas vulgaru, dirbtina, perspausta. P.S. nesuprantu klausimo apacioje. man, kaip papratam reklamos ziurovui, jokie didybes ar ispuikimo principai reklamoje nematomi ir pirma karta apie juos girdziu.

Ar manote, kad reikėtų atsisakyti didybės, kaip estetinės kategorijos reklamoje?

Ar būna taip, kad patrauklūs žmonės reklamoje pritraukia jus žiūrėti reklamą?

Kas tai galėtų būti?

  1. Ramaus ir rimto žvilgsnio moteris.
  2. Malonus vaizdas, įspūdis.
  3. Izymus, ıdomus, grazus zmones.

Ko jūsų manymu užtektų, kad reklama jums sukeltų įspūdį?

  1. naturalumo
  2. Įtaigos.
  3. Originaliai pateikta informacija.
  4. Geros minties.
  5. Garsas, vaizdas, skonis (nebutinai tiesiogine prasme, tiesiog tai turi buti ''skanu'').

Ar manote, kad didybė ir išpuikimas gali būti kaip viena ir ta pati sąvoka apibūdinant reklamos konteksą?

Kaip manote kur reklamoje yra naudojama daugiau didybės: užsienyje ar Lietuvoje?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą