Apklausa dėl smulkiųjų siuntų pristatymo, bei "UPS" teikiamas paslaugas

Esu Vytauto Didžiojo universiteto Bioekonomikos plėtros fakulteto studentė. Vykdau tyrimą, kuriuo siekiama nustatyti, kaip klientai vertina logistikos įmonių teikiamų smulkiųjų siuntų pristatymo paslaugas ir iškylančias problemas. Tyrimo rezultatai bus panaudoti apibendrintai tik rašant kursinį darbą. Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų kiekvieno nuomonė labai svarbi! Anketa yra anoniminė, jos atsakymai viešai publikuojami nebus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar apsiperkate internetu?

2. Kaip dažnai perkate prekes internetu?

3. Kokį pristatymo būdą dažniausiai renkatės?

4. Kuri įmonė dažniausiai pristato jūsų prekes?

5.Pasirinkite vieną iš problemų kuri jums iškilo naudojantis siuntų paslaugomis:

6. Ar Jums teko girdėti apie siuntų pristatymo įmonę „UPS“ (UPS atstovas Lietuvoje skubiossiuntos.lt)?

7. Ar esate gavę siuntą per „UPS“ kurjerius? (Pvz.: užsisakant iš Amazon, Ebay, ..)

8. Kokiomis „UPS“ paslaugomis teko pasinaudoti?

9."UPS" įmonės aptarnavimo kokybė:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Siuntos pristatomos labai greitai
Kaina atitinka paslaugų kokybę
Klientų aptarnavimo centras suteikia visus reikiamus atsakymus
Galima lengvai stebėti savo siuntą

10. „UPS“ kurjerių darbo kokybės vertinimas:

11. Jūsų vidutiniškai gaunamos pajamos per mėnesį:

12. Jūsų lytis:

13. Jūsų amžius:

14. Jūs: