Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
17
prieš daugiau nei 3m.
Viktorija1998
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Apklausa dėl grožio specialistų darbo ir jų klientų aptarnavimo kokybės (Atsakyti grožio specialistams)
Sveiki, mielai kviečiu pasidalinti savo nuomone. :)
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
Jūsų amžius
(14-17)
(18-25)
(26-32)
(33-45)
Daugiau nei 45 metai
1. Koks būtų etiškiausias būdas pranešti apie procedūros atšaukimą dėl įtariamų kliento odos ligų(pedikuliozės,grybelio ir kt.)?
2. Kokius apmokėjimo būdus taikote savo klientams?
Atsiskaitymą grynaisiais pinigais
Atsiskaitymą bankine kortele
3. Kaip ir prieš kiek laiko specialistas turėtų informuoti apie paslaugų kainų kilimą ir ar visada privalo nurodyti to priežastis?
4. Ar skatinate klientų lojalumą? Jei taip, tai kokiais būdais motyvuojate juos sugrįžti dar kartą?
5.Kaip sprendžiate iškilusią problemą tarp jūsų ir kliento?
Stengiuosi iškilusią problemą išspręsti taikiai, kad abi pusės būtų patenkintos
Į iškilusią problemą nekreipiu dėmesio
Pateikti