APKLAUSA APIE VšĮ VISAGINO PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO REGISTRATŪROS APTARNAVIMO KOKYBĘ

Mieli pacientai,

Kreipiamės į Jus su prašymu padėti mums tobulinti savo veiklą ir užpildyti anoniminę apklausos anketą. Jūsų atsakymai leis suprasti, kas yra mūsų stiprybės, o kur dar reikėtų tobulėti.

Prašome skirti kelias minutes ir pateikti savo nuomonę apie VšĮ Visagino pirminės sveikatos priežiūros centro registratūros teikiamas paslaugas. 


1. Kokiu būdu dažniausiai registruojatės vizitui pas specialistus?

2. Dėl ko dažniausiai kreipiatės į registratūrą?

3. Ar registratūros darbo laikas Jums patogus?

Kita (įrašyti)

  1. neakt
  2. neaktualu

4. Ar būna sudėtinga prisiskambinti į registratūrą?

Kita (įrašyti)

  1. Kartais
  2. niekas nekelia ragelio
  3. Tik rytais
  4. rageli pakelia is 5 karto

5. Ar registratūros darbuotojai padėjo išspręsti Jums rūpimus klausimus?

Kita (įrašyti)

  1. Nevisada
  2. neteko spręsti
  3. Nevisada
  4. Dažniausiai, taip

6. Ar registratūros darbuotojai su Jumis bendravo mandagiai?

Kita (įrašyti)

  1. Ne
  2. --
  3. Tik dažnai girdėti pašalinis triukšmas registratūroje.
  4. Kaip kada

7. Kaip vertinate registratūros darbuotojų darbą?

Kita (įrašyti)

  1. ---
  2. Labai gerai. Džiugu, kad visada aptarnauja mandagiai.

8. Ką Jūs pasiūlytumėte įstaigos registratūros veiklai tobulinti?

  1. Kad registratorės būtu savo darbo vietose
  2. .....
  3. Ne visi kulturingai
  4. Tobulinti kalbėjimą valstybine kalba.
  5. Stiprybės ir kantrybės
  6. DALINTI LANKSTINUKUS KAIP JUNGTIS PRIE E.SVEIKATOS
  7. -
  8. Siūlymų neturiu
  9. Dažniau perskambinbti į neatsilieptus skambučius. Didinti pacientų galimybes prisiskambinti į registratūrą ir užtikrinti grįžtamąjį ryšį.
  10. Nieko
…Daugiau…

9. Jūsų amžius:

Dėkojame už skirtą laiką!

  1. --
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą