Apklausa apie reklamos agentūrą "Parazitas"

Gerb. respondente, esame Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto, reklamos vadybos trečiojo kurso studentės. Šiuo metu atliekame tyrimą savo baigiamiesiems darbams apie įmonę "Parazitas". Apklausos tikslas - išsiaiškinti, kokiomis komunikacijos rūšimis reklamos paslaugų vartotojus galima pasiekti geriausiai. Ši apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai yra labai reikalingi objektyvių tyrimo rezultatų gavimui ir jie bus panaudoti tik statistinei analizei. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

Iš kur sužinojote apie reklamos agentūrą "Parazitas"? ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

Įvertinite šiuos reklamos agentūros kriterijus: ✪

labai blogaiblogaineturiu nuomonėsgerailabai gerai
Įmonės individualumas (dizainas, stilius ir kita)
Įmonės socialinė atsakomybė (aplinkos apsauga, darbuotojų gerovė ir t.t.)
Įmonės kultūra (tradicijos, vertybės)
Įmonės komunikacija
Teikiamų paslaugų įvairovė
Aptarnavimo greitis
Akcijos
Paslaugų kaina
Paslaugų kokybė
Įmonės tinklapio dizainas ir jo informatyvumas
Klientai, kuriuos aptarnauja įmonė
Darbuotojų patirtis/profesionalumas
Nestandartiniai užsakymai

Dėl kokių priežasčių naudojatės "Parazitas" paslaugomis? ✪

Jei pasirinkote "Kitos priežastys", įrašykite:

Ar esate pastovus "Parazitas" klientas? ✪

Ar naudojatės kitų reklamos agentūrų paslaugomis? ✪

Jei atsakėte "Taip", įrašykite agentūras, kurių paslaugomis naudojatės:

Kokių reklamos paslaugų yra tekę įsigyti? ✪

Ar jus domintų, jei ateityje "Parazitas'' teiktų degustacijų/prezentacijų organizavimo paslaugas? ✪

Ar rekomenduotumėte agentūrą "Parazitas" pažįstamiems? ✪

Ko, Jūsų nuomone, trūksta "Parazitas" įmonei? ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

Kas labiausiai formuoja jūsų požiūrį į reklamos agentūras? ✪

Jei pasirinkote "Kita", įrašykite:

Įvertinite reklamos efektyvumą šiuose reklamos kanaluose: ✪

1-visiškai neefektyvu2-labiau neefektyvu nei efektyvu3-neturiu nuomonės4-labiau efektyvu nei neefektyvu5-labai efektyvu
Televizijoje
Internete
Radijuje
Lauke (stendai, iškabos, plakatai ir t.t.)
Periodiniuose leidinuose (laikraščiai, žurnalai, katalogai ir t.t.)
Neperiodiniuose leidiniuose (skrajutės, lankstinukai, brošiūros, bukletai ir t.t.)
Tiesioginė reklama (paštu, el. paštu, telefonu)
Renginiai/renginių rėmimas
Ant transporto priemonių
Viešajame transporte (miesto, tarpmiestiniame)
Netradicinės reklamos forma (orginali reklama neįprastose vietose, neįprasto formato reklama)

Jeigu naudojatės "Facebook" įmonės veikloje, kokiais tikslais? ✪

Jei darbo metu klausotės radijo stočių transliacijos, tai kurių dažniausiai? (pasirinkite 1-2 variantus) ✪

Kokiu transportu naudojotės šią savaitę? ✪

Jūsų užimamos pareigos įmonėje: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Įmonės tipas: ✪

Įmonės darbuotojų skaičius: ✪

Įmonės gyvavimo laikas: ✪

Įmonės veiklos sritis: ✪

Įmonė įsikūrusi: