Apklausa apie "Monster Energy" reklamą

Esame Vilniaus Kolegijos Tarptautinio verslo pirmojo kurso studentai ir atliekame rinkodaros tyrimą apie energetinių gėrimų gamintoją "Monster Energy".

Apklausos tikslas- sužinoti koks jūsų požiūris į šio prekės ženklo rinkodaros priemones ir kaip jos veikia jūsų vartojimo patirtį.

Apklausa anonimiška.

Iš anksto dėkojame už jūsų laiką!

Apklausa apie "Monster Energy" reklamą
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Demografiniai klausimai

1.1 Jūsų lytis: ✪

1.2 Jūsų amžius: ✪

1.3 Jūsų gyvenamoji vieta ✪

2.Pirkimo elgsena

2.1 Kaip dažnai vartojate „Monster Energy“ gėrimus? ✪

2.2 Kur dažniausiai perkate „Monster Energy“ gėrimus? ✪

2.3. Kokius „Monster Energy“ skonius dažniausiai renkatės? (Galite pasirinkti kelis) ✪

2.4. Su kuo/kada dažniausiai vartojate „Monster Energy“? ✪

3.Rinkodaros priemonių vertinimas

3.1. Kur dažniausiai pastebite „Monster Energy“ reklamą? ✪

3.2. Kaip vertinate „Monster Energy“ reklamas? ✪

3.3. Kur, jūsų nuomone, trūksta „Monster Energy“ reklaminio turinio? ✪

4.Produktų pasirinkimo kriterijai

4.1. Kokie veiksniai Jums yra svarbiausi renkantis energetinį gėrimą? (Pasirinkite 3-4 svarbiausius) ✪

Ačiū už Jūsų atsakymus! Apklausos rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslais.