Apklausa apie automobilių remontui ir priežiūrai reikalingų dalių pasirinkimą

Kaip buvo sprendžiamas brokuotos prekės garantijos klausimas, jeigu prekė jau buvo montuota?

  1. Konfliktu
  2. Grąžinta preke
  3. Gražino pinigus
  4. Buvo grazinta ir gauta nauja.
  5. Grazinta pardavejui, surasyta reklamacija
  6. Niekur nesikreipiau. Brokuota tarpinė buvo
  7. Grazinta sena i parduotuve ir po gamintojo apziuros gauta nauja kita.
  8. Nebuvo spręsta. Tiesiog kažkodėl po kokių 4k km prapuvo tepalo filtras
  9. Negrazino niekas pinigu ir nieko nepakeite
  10. Pakeite i kita. Daznai buna jog yra keli varijantai daliu
  11. Buvo grąžinta atgal
  12. Pakeitė
  13. -
  14. Gražindamas prekę turėjau užpildyti reklamaciją prekės gražinimui kurioje nurodomi automobilio duomenys bei koks brokas buvo pastebetas. Tada prekybininkai išsiuntė detalę gamintojui ir po keletos savaičių buvo grąžinti pinigai.
  15. -
  16. Pardavejai pakeite dalis