Apklausa apie "Amway"

Apklausa apie įmonės "Amway" veiklą ir etinį verslo rodiklį bei paplitimą. Apklausos rezultatai bus naudojami moksliniam rašto darbui apie "Amway" veiklą. 
Visi duomenys yra anonimiški ir bus naudojami tik mokslo tikslais.
Ačiū jums!

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip jus geriausia identifikuoti? ✪

Kokio amžiaus intervalui priklausote? ✪

Kokios yra jūsų pajamos (atskaičius mokesčius) per mėnesį? ✪

Jūsų aukščiausias turimas išsilavinimo laipsnis ✪

Ar žinote, kas yra MLM (multi-level marketing), arba kitaip - tinklinis marketingas?  ✪

Ar esate dalyvavę tinklinio marketingo (Amway, Mary Kay, Avon, Herbalife ir t.t.) konferencijoje ar kt. renginyje? ✪

Ar esate susidūrusi/ęs su "Amway" platintojais? ✪

Ar naudojate "Amway" produkciją? ✪

Jei esate naudojęs "Amway" priemones, nurodykite, kurią liniją iš turimų naudojate (jei nenaudojate jokių priemonių, klausimą praleisti):

Aš sutinku/nesutinku su žemiau pateiktais teisinės problematikos teiginiais: ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
„Amway” platintojai labiau fokusuojasi į naujų „Amway“ platintojų paiešką nei į parduodamus produktus;
„Amway“ reikalavimas susimokėti nario mokestį „į priekį“ už dar neegzistuojančius pardavimus yra normali praktika;
„Amway“ nedraudžia savo „platintojų“, nes jie nėra darbuotojai, ir mano nuomone tai yra sąžininga verslo praktika;
Manau, jog „Amway“ svetainėje ir kt. šaltiniuose realistiškai pateiktos galimybės apie būsimą uždarbį šioje įmonėje

Aš sutinku/nesutinku su žemiau pateiktais etinės problematikos teiginiais: ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tikimybė rasti žmonių, kuriuos galima pritraukti į „Amway“ ne tik kaip pirkėjus, bet ir platintojus, yra didelė
Tai, kaip „Amway“ platintojai panaudoja savo asmeninius santykius pardavimams yra etiška verslo praktika
„Amway“ platintojų bendruomenės emocinis betarpiškumas nėra išnaudojamas ekonominiais tikslais
„Amway“ pardavėjas nekelia vartotojui rizikos nebūdamas produkto srities profesionalu, tačiau parduodamas produktus, pvz, svorio mažinimui
„Amway“ pardavėjas visuomet sąžiningai ir kritiškai įvertina parduodamų prekių kokybę
„Amway” pardavėjas visada sąžiningai nustato kainas