APB "Apranga" kainų įtaka vartotojams

Klaipėdos valstybinės kolegijos studentė, atlieka anketinę apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti, kokią įtaką vartotojams turi kaina apsiperkant „Apranga“ parduotuvėje. Maloniai prašome atsakyti į keletą anketos klausimų. Atsakymus pažymėkite apibraukdami juos, jei nenurodyta kitaip. Anketa anoniminė. Dėkojame už atsakymus!

1. Jūs:

2. Jei atsakėte, jog nesilankote šioje parduotuvėje, pažymėkite dėl kokios priežasties:

3. Ar Jūsų apsisprendimui pirkti šioje parduotuvėje turi įtakos kaina:

4. Kainos šioje parduotuvėje Jūsų nuomone

5. Kokias prekes perkate:

6. Kaip dažniausiai reaguojate į prekės žymų kainos sumažinimą?:

7. Kainos padidinimą dažniausiai vertinate kaip:

8. Kiek pinigų išleidžiate šioje parduotuvėje:

9. Jei prekės akcijų metu yra pigesnės, ar perkate jų daugiau nei įprastai?

10. Jūsų nuomone nuolaidos parduotuvėje:

11. Sunumeruokite žemiau pateiktus veiksnius, kurie įtakoja Jūsų pasirinkimą pirkti šioje parduotuvėje (1 – labiausiai įtakojantis, o 5 – mažiausiai įtakojantis):

12. Įvertinkite kiekvieną pateiktą alternatyvą:

13. Ką siūlytumėte keisti/pridėti parduotuvėje:

  1. daugiau akcijų
  2. nieko
  3. daugiau akciju
  4. Didinti prekių asortimentą.
  5. Plėsti asortimentą.
  6. nezinau

14. Jūsų nuomone, kokiose rūbų parduotuvėse kainos yra žemiausios (sužymėkite nuo 1 – mažiausiai žemos kainos, ir iki 5 labai žemos kainos):

15. Ar perkate dar kitoje identiškų prekių parduotuvėje, kaip „Apranga“?

16. Parašykite kokioje identiškų prekių parduotuvėje, kaip „Apranga“ Jūs apsiperkate:

  1. house
  2. Zara
  3. vero moda
  4. nera identiskos
  5. Reserved
  6. ZARA

17. Perkate kitoje parduotuvėje, nes:

18. Jūsų amžius:

19. Jūsų lytis:

20. Jūsų socialinė padėtis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą