APB "Apranga" kainų įtaka vartotojams
Klaipėdos valstybinės kolegijos studentė, atlieka anketinę apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti, kokią įtaką vartotojams turi kaina apsiperkant „Apranga“ parduotuvėje. Maloniai prašome atsakyti į keletą anketos klausimų. Atsakymus pažymėkite apibraukdami juos, jei nenurodyta kitaip. Anketa anoniminė. Dėkojame už atsakymus!
1. Jūs:
2. Jei atsakėte, jog nesilankote šioje parduotuvėje, pažymėkite dėl kokios priežasties:
3. Ar Jūsų apsisprendimui pirkti šioje parduotuvėje turi įtakos kaina:
4. Kainos šioje parduotuvėje Jūsų nuomone
5. Kokias prekes perkate:
6. Kaip dažniausiai reaguojate į prekės žymų kainos sumažinimą?:
7. Kainos padidinimą dažniausiai vertinate kaip:
8. Kiek pinigų išleidžiate šioje parduotuvėje:
9. Jei prekės akcijų metu yra pigesnės, ar perkate jų daugiau nei įprastai?
10. Jūsų nuomone nuolaidos parduotuvėje:
11. Sunumeruokite žemiau pateiktus veiksnius, kurie įtakoja Jūsų pasirinkimą pirkti šioje parduotuvėje (1 – labiausiai įtakojantis, o 5 – mažiausiai įtakojantis):
12. Įvertinkite kiekvieną pateiktą alternatyvą:
13. Ką siūlytumėte keisti/pridėti parduotuvėje:
- daugiau akcijų
- nieko
- daugiau akciju
- Didinti prekių asortimentą.
- Plėsti asortimentą.
- nezinau
14. Jūsų nuomone, kokiose rūbų parduotuvėse kainos yra žemiausios (sužymėkite nuo 1 – mažiausiai žemos kainos, ir iki 5 labai žemos kainos):
15. Ar perkate dar kitoje identiškų prekių parduotuvėje, kaip „Apranga“?
16. Parašykite kokioje identiškų prekių parduotuvėje, kaip „Apranga“ Jūs apsiperkate:
- house
- Zara
- vero moda
- nera identiskos
- Reserved
- ZARA