ANONIMINĖ APKLAUSA. UAB ,,BITĖ Lietuva“ reklamos efektyvumo vertinimas

Gerb. respondente, 

  Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Prašau nuoširdžiai atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, pasirenkant po vieną teisingą atsakymą ir jį pažymint. Iš anksto labai dėkoju už sugaištą laiką!

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti kokia yra žmonių nuomonė apie „BITĖ Lietuva“ reklamas. 

 

   

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūs esate:

4. Jūsų gyvenamoji vieta?

5. Kaip manote, ar reklamos yra reikalingos?

6. Kokios reklamos Jus sudomina labiausiai?

7. Ar naudojatės „BITĖ Lietuva“ teikiamomis paslaugomis?

8. Iš kur dažniausiai sužinote apie siūlomas „BITĖ Lietuva“ akcijas?

9. Ar „BITĖ Lietuva“ reklamos Jums yra suprantamos?

10. Ar esate susidūręs/usi su iššokančiomis „BITĖ Lietuva“ reklamomis internete?

11. Ar esate sulaukęs/usi „BITĖ Lietuva“ konsultanto skambučio?

12. Ar „BITĖ Lietuva“ siūlomos naujienos Jums skatina norą įsigyti naujus mobiliojo ryšio telefonus?

13. Ar „BITĖ Lietuva“ laukiniai stendai patraukia Jūsų dėmesį?

14. Ar „BITĖ Lietuva“ rodomos reklamos per televizija patraukia Jūsų dėmesį?

15. Ar „BITĖ Lietuva“ internetinės reklamos patraukia Jūsų dėmesį?

16. Ar pamačius/išgirdus „BITĖ Lietuva“ reklama Jums kyla noras pasinaudoti pasiūlymu?

17. Kas atkreipia dėmesį labiausiai „BITĖ Lietuva“ reklamose?

18. Ar „BITĖ Lietuva“ reklamų dizainas/spalvos/idėjos neužgožia reklamuojamo pasiūlymo?

19. Kokius jausmus Jums sukelia šiuo metu „BITĖ Lietuva“ konkuruojanti su kitais mobiliojo ryšio operatoriais?

20. Ar „BITĖ Lietuva“ reklamos Jus erzina?