ANKETINĖ ŽALIOSIOS RINKODAROS PRIEMONIŲ ĮTAKOS VARTOTOJŲ PIRKIMO SPRENDIMO PROCESUI APKLAUSA

Gerb. Respondente,

esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studijų programos „Marketingas ir pardavimų vadyba“ studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį magistro darbą tema „Žaliosios rinkodaros priemonių įtaka vartotojų pirkimo sprendimo priėmimo procesui “ ir atlieku tyrimą susijusį su žaliosios rinkodaros priemonių reikšme Jūsų, kaip vartotojo, procese priimant sprendimą pirkti. Šios anketos užpildymui prireiks maždaug 10 Jūsų minučių, o tyrimo metu surinkti duomenys bus panaudoti tik magistriniame darbe. Anketa – anoniminė, todėl konfidencialumas – garantuotas.


Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką, skirtą anketos pildymui, ir nuoširdžius atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar esate susipažinęs (-usi) su žaliojo produkto sąvoka? ✪

2. Įvertinkite žemiau pateikiamas produkto charakteristikas Jūsų suvokiamoje vertėje: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Ant produkto pakuotės yra ekologiško sertifikavimo organizacijos ženklas ar sertifikato logotipas
Produktas yra tinkamas perdirbti, pakartotinai panaudoti
Produktas pagamintas be kenksmingų medžiagų/ingredientų
Produkto prekės ženklas visuomenei pristato save kaip ekologišką prekės ženklą
Produkto prekinio ženklo pavadinimas, logotipas ar pavadinimas siejasi su ekologija (pvz. dominuoja žalia spalva, pavadinime naudojamas raidžių junginys „eko/green“ ir pnš.)
Produkto pakuotė pagaminta iš atsinaujinančių ar perdirbtų žaliavų, po panaudojimo gali būti perdirbama

3. Įvertinkite žemiau pateiktų teiginių, susijusių su žaliojo produkto kaina, svarbą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Dalį produkto kainos sudaro etinės produkto savybės (neatliekami bandymai su gyvūnais ir pan.)
Dalį produkto kainos sudaro produkto aplinkosauginis veiksmingumas
Dalį produkto kainos sudaro geresnė suvokiama produkto kokybė
Dalį vartotojo už produktą sumokėtos kainos įmonė skiria paramos fondams
Dalį produkto kainos sudaro tvarios, ekologiškos gamybos sąnaudos įmonėje
Dalį vartotojo už produktą sumokėtos kainos įmonė skiria žaliosioms inovacijoms

4. Kaip manote, kokia turėtų būti žaliųjų produktų kaina? ✪

5. Kokią didžiausią kainą sutiktumėte mokėti už žalią, ekologišką produktą? ✪

6. Įvertinkite žemiau pateiktus aspektus, susijusius su žaliuoju produktų paskirstymu, pagal jų reikšmingumą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Produktą galima įsigyti internetu
Produktą galima lengvai rasti visuose didžiuosiuose prekybos centruose
Panaudotą produktą galima grąžinti perdirbimui
Sugedusiam produktui taikoma garantija
Skaidri produkto tiekimo grandinė
Produktas transportuojamas naudojant alternatyvius degalus ar ekologišką transportą

7. Kas, Jūsų nuomone, būtų svarbiausia tobulinant žaliųjų produktų platinimą, kad jie būtų labiau prieinami ir pastebėti vartotojų? Pasirinkite viską, kas tinka: ✪

8. Įvertinkite žemiau pateiktus įmonės/ prekės ženklo komunikacijoje pabrėžiamus atributus pagal jų reikšmingumą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Produkto aplinkosauginis veiksmingumas
Produkto teikiama nauda man, kaip vartotojui
Tvaraus gyvenimo būdo skatinimas
Prekės ženklo įsipareigojimas siekti tvarumo/ ekologijos
Socialinių kampanijų, iniciatyvų rėmimas

9. Įvertinkite žemiau pateiktų komunikacijos kanalų, kuriais įmonė galėtų Jus, kaip vartotoją, informuoti apie savo žaliąsias veiklas (perduoti informaciją apie produkto/paslaugos vertę Jums, aplinkai), efektyvumą: ✪

Visiškai neefektyvusNeefektyvusNeutralusEfektyvusLabai efektyvus
Televizija
Radijas
Straipsniai internete
Kampanijos el. paštu
Rengiami renginiai/ konferencijos/ seminarai
Įmonės internetinis puslapis
Įmonės socialiniai tinklai ir juose keliamas turinys (Facebook, Instagram, LinkedIn ir kt.)

10. Įvertinkite žemiau pateiktus aspektus, susijusius su žaliaisiais įmonės procesais, pagal jų reikšmingumą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Parduotuvių ekologinis ženklinimas
Įmonės darbo vietoje (biuruose) siekiama mažesnio gamtos resursų naudojimo (rūšiavimas, vienkartinių indų atsisakymas, skaitmenizavimas ir t.t.)
Sandėlių ekologinis sertifikavimas
Naudojamos ekologiškos, antrinės žaliavos
Produktai gaminami tvariai, mažinant žalą aplinkai

11. Kaip dažnai vertinant pirkimo alternatyvas, palankiai žvelgiate į įmonės procesuose integruotą tvarią, ekologišką praktiką? ✪

12. Įvertinkite žemiau pateiktus aspektus, susijusius su įmonės žaliuoju fiziniu akivaizdumu, pagal jų reikšmingumą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Įmonės praktinėje veikloje atsispindi tvarumo idėjos
Įmonė ir jos veikla skatina atsakingą vartojimą, perdirbimą
Įmonė aiškiai iškomunikuoja žaliųjų produktų reikšmę ir naudą
Viešai prieinamos įmonių ataskaitos, kuriose deklaruojamos įmonių pastangos ir pasiekimai sprendžiant aplinkosaugos problemas

13. Kaip dažnai matomi ir apčiuopiami produkto/ paslaugos aspektai, kurie parodo įsipareigojimą užtikrinti aplinkos tvarumą ir ekologiškumą, padeda Jums atlikti pirkimo sprendimą? ✪

14. Įvertinkite žemiau pateiktus aspektus, susijusius su žaliaisiais įmonės darbuotojais, pagal jų reikšmingumą Jums: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Darbuotojai yra ekologiškai sąmoningi
Darbuotojai vadovaujasi įmonės propaguojamomis žaliomis, tvariomis vertybėmis
Darbuotojai turi pakankamai žinių apie aplinkosaugą
Darbuotojai kokybiškai suteikia paslaugą/aptarnavimą
Darbuotojai dalyvauja mokymuose kaip dirbti kūrybiškai, saugant aplinką

15. Kaip dažnai įmonės darbuotojai, kurie aktyviai propaguoja ekologiškai atsakingas praktikas, skatina Jus būti lojaliu tos įmonės prekės ženklui? ✪

16. Įvertinkite, kaip žaliosios rinkodaros priemonės veikia Jūsų visą pirkimo sprendimo priėmimo procesą, kuris susideda iš poreikio pripažinimo, informacijos apieškos, alternatyvų vertinimo, pirkimo sprendimo ir elgesio po pirkimo, skalėje nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku. ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Žalias produktas teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalia kaina teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalias paskirstymas teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalias rėmimas teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalias procesas teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalias fizinis akivaizdumas teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą
Žalieji žmonės teigiamai veikia mano pirkimo sprendimo priėmimo procesą

17. Įvertinkite, kaip žaliosios rinkodaros priemonės veikia Jūsų sprendimą pirkti skalėje nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku. ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Žalias produktas teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalia kaina teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalias paskirstymas teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalias rėmimas teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalias procesas teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalias fizinis akivaizdumas teigiamai veikia mano sprendimą pirkti
Žalieji žmonės (įmonės personalas) teigiamai veikia mano sprendimą pirkti

18.Jūsų amžius: ✪

19.Jūsų lytis: ✪

20.Jūsų išsilavinimas: ✪

21.Jūsų uždirbamos (gaunamos) pajamos per mėnesį: ✪