ANKETINĖ ŽALIOSIOS RINKODAROS PRIEMONIŲ ĮTAKOS VARTOTOJŲ PIRKIMO SPRENDIMO PROCESUI APKLAUSA
Gerb. Respondente,
esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studijų programos „Marketingas ir pardavimų vadyba“ studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį magistro darbą tema „Žaliosios rinkodaros priemonių įtaka vartotojų pirkimo sprendimo priėmimo procesui “ ir atlieku tyrimą susijusį su žaliosios rinkodaros priemonių reikšme Jūsų, kaip vartotojo, procese priimant sprendimą pirkti. Šios anketos užpildymui prireiks maždaug 10 Jūsų minučių, o tyrimo metu surinkti duomenys bus panaudoti tik magistriniame darbe. Anketa – anoniminė, todėl konfidencialumas – garantuotas.
Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką, skirtą anketos pildymui, ir nuoširdžius atsakymus!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui