Anketa vartotojams

Sveiki, esu Greta Valantinavičiūtė Vilniaus verslo kolegijos trečio kurso studentė, rašau baigiamąjį rašto darbą apie UAB BITĖ Lietuva kontaktų centro klientų aptarnavimo gerinimo metodus. Siekiant ištirti vartotojų požiūrį UAB BITĖ Lietuva klientų aptarnavimo kokybę,  prašau atsakyti į 7 klausimus, kurie padės suprasti vartotojų norus ir patirtis. Būsiu labai dėkinga už jūsų skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus.


Anketa vartotojams
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar esate UAB BITĖ Lietuva klientas?(Jei atsakėte "NE", pereikite prie 3 klausimo)

2. Jei esate UAB BITĖ Lietuva klientas, kaip vertinate šios įmonės klientų aptarnavimą? 2

3. Kokiu būdu dažniausiai sudarote sutartis, sprendžiate iškilusias problemas su savo ryšio operatoriumi?

4. Kokiu klausimu kreipiatės į savo ryšio operatorių? Pasirinkite :

5. Kokia jūsų nuomonė apie besikeičiantį klientų aptarnavimą ir bendravimą per nuotolį?

6 Kas jums svarbiausia kaip klientui? Pasirinkite vieną:

7. Kokių patarimų turėtumėte klientų aptarnavimo gerinimo klausimu, parašykite savo nuomonę: