Anketa_Vadovams
1. Jūsų įmonės veiklos sritis:
2. Jūsų įmonės dydis:
3. Kas turi įtakos renkantis reklamos būdą (pažymėkite 3 Jums svarbiausius)?
4. Kokios rūšies reklama naudojasi Jūsų įmonė (galimi keli atsakymų variantai)?
5. Kokiu paros metu dažniausiai žiūrite TV?
- vakare
- 19 val
- 19.00 - 00.00 val.
- vakare grįžus po darbo
- vakare
- 23:00 - 24:00
- 20-1
- nuo 19.00
- vakare
- 20-24 val.
6. Kada dažniausiai klausotės radijo?
- ryte, diena
- 7:30
- 9.00 - 17.00
- važiuodama mašina į darbą ar grįždama namo
- diena
- Automobilyje
- 8-19
- darbo val.
- darbo metu, bet retai girdziu ka groja ar ka reklamuoja
- visa diena
7. Kokių radijo stočių klausotės?
- A2, russkoje radio
- Laisvoji banga, Kelyje
- Powerhitradio, zipfm, m1
- RC, M-1
- Power, laluna, kelyje.
- Power, ZIP FM
- BBC, M1, Geras FM, Kelyje
- m-1, lalūna
- Zip, Kauno fonas, kelyje, Tau
- extra fm
8. Kokius laikraščius skaitote?
- lietuvos rytas, 15 min, delfi
- Lietuvos rytas
- Verslo zinios, vakaru ekspresas
- Lietuvos Rytas, 15 min kartais
- Klaipeda, vakaru ekspresas
- VE, VŽ, Klaipėda
- Neskaitau dabar nieko, pastarąjį buvau užsiprenumeravusi Verslo žinios
- Lietuvos rytas, Klaipėda, VE, 15 min.
- retai skaitau, dienos naujienas skaitau delfi portale
- neskaitau
9. Kokius žurnalus skaitote?
- Men's Healhf, Mazylis, mano vaikas, zmones, auto...
- A-Z
- Computer bild, auto bild
- paskuiniu metu neskaitau
- apie versla
- "Meisteris ir margarita"
- Versus, Iliustruotasis mokslas, Verslo klasė
- įv.
- retai skaitau, dienos naujienas skaitau delfi portale
- Zmones, Ji, Cosmopolitan, irkiti
10. Kaip dažnai Jus dominančios reklamos ar skelbimo ieškote internete?
11. Ką manote apie reklaminių skrajučių platinimą daugiabučių pašto dėžutėse?
- galvoju, kad tai tikrai veikli reklama
- Daug šiukšlių
- Naudojame
- šis būdas buvo efektyvus, tačiau šiuo metu praranda savo efektyvumą
- nera labai efektyvu
- Neveiksminga, nebent masinio vartojimo produktui/paslaugai (internetas, draudimas ar kt.) Vienintelė realiai veikianti reklama - klientų rekomendacijos arba kitaip vadinamas "Gerasis pelnas". Klientai dirba už jus, nėra visiškai jokio reklamos poreikio, net ir per "krizę".
- Tinkamas pasiekti tik namų šeiminikes ir vyresnio amžiaus žmones.
- netikslinga
- teigaimai, bet viskas priklauso kokia auditorija mes norime pasiekti
- atsibodo
12. Ar esate girdėjęs apie reklamą daugiabučių informaciniuose stenduose?
- taip
- Ne
- Naudojame
- labai nedaug, bet girdėjau
- taip
- Esame. Tinka tik pagal verslo liudijimą ar patentą dirbantiems specialujį išsilavinimą turintiems asmenims kaip pvz.: santechnikas, elektrikas, kompiuterių meistras ar pan.
- Ne
- taip
- taip
- taip