anketa specialiesiems pedagogams

Esu Vilniaus universiteto Švietimo akademijos magistratūros II kurso studentė. Kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kurio tikslas – atskleisti specialiųjų pedagogų bendradarbiavimo galimybes su dalykų pedagogais įtraukiajame ugdyme. Tyrimas atskleis bendradarbiavimo formų įvairovę, bei kokie veiksniai trugdo efektyviam bendradrabiavimui.

 Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, nes padės geriau suprasti, kaip pagerinti įtraukiojo ugdymo kokybę Lietuvos mokyklose. Užpildyti anketą užtruks apie 10 minučių. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniams tyrimams ir bus visiškai konfidencialūs.

 Anketa anonimiška, visi rezultatai bus analizuojami apibendrinta forma moksliniame darbe. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą bei pasiekti gerų rezultatų. Klausimyne nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Žymėkite tą atsakymą, kuris Jums priimtiniausias. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų darbo stažas ugdymo įstaigoje dirbant specialiuoju pedagogu?

Kokioje mokyklos pakopoje dirbate?

Jūsų profesinė kvalifikacija:

Kiek Jūs sutinkate su šiais teiginiais:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisškai nesutinku
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas mano mokykloje vyksta sklandžiai.
Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių ugdymo procesas yra sėkmingesnis jei pamokese dalyvauja ir specialusis pedagogas
Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikius geriausiai patenkinti galima tik specialiuose, atskirose klasėse
Mokytojai ir specialistai mano mokykloje sėkmingai bendradarbiauja, siekdami įgyvendinti įtraukųjį ugdymą
Specialieji pedagogai ir mokyklos administracija mano mokykloje nuosekliai remia mokytojus įtraukiant specialiųjų poreikių turinčius mokinius į bendras klasių veiklas
Esu patenkinta/s bendradarbiavimu su dalykų mokytojais, siekiant užtikrinti geresnį mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, mokymąsi.
Bendradarbiavimas su dalyko mokytoju padeda geriau suprasti mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymosi poreikius.
Bendradarbiavimas su dalyko mokytoju yra būtinas norint pagerinti ugdymo kokybę mokiniams, turintiems specialiųjų poreikių.
Dalykų mokytojai turi pakankamai kompetencijų dirbti su mokiniais turinčiais specialiųjų poreikių.“

Nurodykite, kurios bendradarbiavimo formos su dalykų mokytojais, ugdant SUP vaikus, jums yra priimtiniausios ir kurias taikote dažniausiai

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Bendras pamokų planavimas
Konsultavimas, individualūs pokalbiai
Konsultacijos telefonu
Informacijos apie mokinius dalijimasis
Komandiniai susitikimai (dalykų mokytojas, spec. Pedagogas, logopedas ir kt.)
Atsitiktiniai susitikimai
Bednri renginiai
Informacijos dalijimasis elektroniniu paštu ar kitais būdais
Bendradarbiavimo nėra

Kaip vertinate savo galimybes teikti rekomendacijas dalykų mokytojams dėl mokymosi proceso pritaikymo?

Kaip dažnai bendradarbiaujate su dalykų mokytojais?

Ar dalykų mokytojai kreipiasi į Jus patarimo dėl mokymo pritaikymo mokiniams su specialiaisiais poreikiais?

Kaip dažnai Jūs dalyvaujate mokinių ugdymo planų kūrime ir keitime kartu su dalykų mokytojais?

Ar turite pakankamai išteklių ir priemonių, kad galėtumėte efektyviai padėti dalykų mokytojams pritaikyti mokymosi medžiagą?

Kaip dažnai dalyvaujate dalykų pamokose kartu, kad padėtumėte mokiniams su specialiaisais poreikiais?

Ar bendradarbiaujate su kitais specialistais (psichologais, socialiniais pedagogais ir kt.)? (parašykite su kokiais specialistais bendradarbiaujate ir kaip dažnai)

Kokias pagrindines įtraukiojo ugdymo naudas ir iššūkius įžvelgiate mokiniams su specialiaisiais poreikiais? (trumpai aprašykite)

Kaip, Jūsų manymu Jūs galite prisidėti prie mokinių įtraukties? Galite pateikti ir pavyzdžių.

Kokius iššūkius patiriate bendradarbiaudami su dalykų mokytojais? (pasirinkite Jums labiausiai tinkančius atsakymo variantus)

Ar jūsų mokykloje yra nustatytos aiškios bendradarbiavimo taisyklės ir praktikos tarp mokytojų ir specialiųjų pedagogų?

Kokie lūkesčiai jums yra svarbiausi, siekiant efektyvesnio bendradarbiavimo su dalykų mokytojais? (parašykite savo nuomonę, pasiūlymus)

Kaip, jūsų nuomone, būtų galima pagerinti santykius tarp pedagogų ir specialiųjų pedagogų? (parašykite savo nuomonę, pasiūlymus)

AČIŪ