Anketa ,,Socialiniai tinklai yra kaip priemonė įmonės santykių su vartotojais plėtrai“

Gerb. Respondente,

 

Jei Jūs turite susikūrę paskyrą socialiniame tinkle, kviečiu Jus dalyvauti apklausoje.

Kauno technologijos universiteto Vadybos ir administravimo fakulteto studentas atlieka apklausą, siekdamas nustatyti socialinių tinklų, tokių kaip ,,Facebook“, ,,Twitter“ ir kitų, svarbą plėtojant įmonės santykius su vartojais. Jūsų pateikti atsakymai padės geriau suprasti kokiuose socialiniuose tinkluose lankotės ir ar verta įmonėms kurti profilius socialiniuose tinkluose tam, kad galėtų pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį jau su esamais klientais. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų, todėl pažymėkite Jums asmeniškai tinkamą atsakymo variantą. Anketa anoniminė, todėl nuoširdžiai tikiuosi, kad Jūsų atsakymai bus objektyvūs.

Atsakymus žymėti nesunku: Jums tinkamiausią atsakymo variantą pažymėkite , apibraukite ar pažymėkite kita spalva, o, kur reikia, parašykite savo nuomonę nurodytoje vietoje.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek vidutiniškai valandų per dieną praleidžiate naršydami internete? ✪

2. Kokio pobūdžio tinklalapiuose dažniausiai lankotės? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

3. Kuriuose socialiniuose tinkluose turite savo paskyrą? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

4. Kuriuose socialiniuose tinkluose daugiausiai praleidžiate laiko? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

5. Kiek laiko jau esate socialinių tinklų narys? ✪

6. Kaip dažnai prisijungiate prie socialinio tinklo paskyros? ✪

7. Kiek vidutiniškai laiko (minutėmis) praleidžiate prisijungę prie socialinio tinklo per vieną prisijungimo sesiją?  ✪

8. Kokie buvo Jūsų dažniausi veiksmai per paskutinius 5 prisijungimus prie socialinio tinklo? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

9. Jūsų nuomone, kokios priežastys lemia kitų vartotojų prisijungimą prie Jūsų kontaktų sąrašo socialiniame tinkle? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

10. Ar Jūs lankotės įmonių sukurtuose socialinių tinklų profiliuose?  ✪

11. Jeigu nesilankote įmonės sukurtuose socialinių tinklų profiliuose, įvardinkite pagrindines priežastis (galimi keli atsakymo variantai).

******** Atsakę į klausimą pereikite prie 16 klausimo ********

12. Kaip manote, kaip galima pritaikyti socialinių tinklų teikiamą naudą verslui?

13. Jei lankotės įmonės sukurtuose profiliuose, kokie dažniausiai būna Jūsų veiksmai?

14. Ar rekomenduotumėte pažįstamiems prisijungti prie įmonės sukurto socialinio tinklo profilio?

15. Ar pritariate teiginiui, kad ,,Socialiniai tinklai yra kaip priemonė įmonės santykių su vartotojais plėtrai“

16. Jūsų amžius: ✪

17. Jūsų lytis: ✪

18. Jūsų socialinė padėtis: ✪