Anketa ,,Socialiniai tinklai yra kaip priemonė įmonės santykių su vartotojais plėtrai“
Gerb. Respondente,
Jei Jūs turite susikūrę paskyrą socialiniame tinkle, kviečiu Jus dalyvauti apklausoje.
Kauno technologijos universiteto Vadybos ir administravimo fakulteto studentas atlieka apklausą, siekdamas nustatyti socialinių tinklų, tokių kaip ,,Facebook“, ,,Twitter“ ir kitų, svarbą plėtojant įmonės santykius su vartojais. Jūsų pateikti atsakymai padės geriau suprasti kokiuose socialiniuose tinkluose lankotės ir ar verta įmonėms kurti profilius socialiniuose tinkluose tam, kad galėtų pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį jau su esamais klientais. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų, todėl pažymėkite Jums asmeniškai tinkamą atsakymo variantą. Anketa anoniminė, todėl nuoširdžiai tikiuosi, kad Jūsų atsakymai bus objektyvūs.
Atsakymus žymėti nesunku: Jums tinkamiausią atsakymo variantą pažymėkite , apibraukite ar pažymėkite kita spalva, o, kur reikia, parašykite savo nuomonę nurodytoje vietoje.