Anketa, skirta įvertinti SWEDBANK AB banko įvaizdį pagal paslaugų kokybę

Esame VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centro antro kurso mokinės. Šiuo metu atliekame SWEDBANK AB banko įvaizdžio įvertinimo tyrimą. Todėl atliekame apklausą, kuria siekiame išsiaiškinti, kas lemia šio banko įvaizdžio formavimą klientų akyse. Taigi mes Jūsų prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti labiausiai atitinkantį atsakymą. Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų duomenų ir atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Ačiū už sugaištą laiką ir atsakymus!

1. Ar esate patenkintas/-a SWEDBANK AB banko teikiamomis paslaugomis?

2. Jūsų požiūrį apie banką formuoja:

Kitas variantas

  1. Tėvų nuomonė
  2. Asmeninė patirtis

3. Kokie apibūdinimai tinka SWEDBANK AB bankui?

Kitas variantas

  1. Labai bjaurus kolektyvas
  2. nemalonus

4. Kas nulėmė apsisprendimą pasirinkti šį banką?

Kitas variantas

  1. Tėvų nuomonė, galimybė turėti ZOOM jaunimo kortelę
  2. buvau priversta atsidaryti ten sąskaitą dėl išmokų pervedimo

5. Ar Jums tinkamos banko teikiamos paslaugos?

6. Ar tenkina SWEDBANK AB banko taikomi įkainiai ir aptarnavimo mokesčiai?

7. Kuriomis banko paslaugomis Jūs dažniausiai naudojatės?

8. Ar dažnai tenka laukti eilėje SWEDBANK AB banke?

9. Kokią banko reklamą esate pastebėję?

10. Kaip siūlytumėte gerinti SWEDBANK AB banko įvaizdį?

11. Jūsų lytis?

12. Jūsų amžius?

13. Jūsų išsilavinimas?

14. Jūsų mėnesinės pajamos (neatskaičius mokesčių)?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą