ANKETA ŠEIMOMS, KURIOMS BUVO TAIKYTA ATVEJO VADYBA

Gerbiami respondentai,

Siekdami organizuoti/ teikti kokybiškas ir paslaugų gavėjų poreikius atitinkančias paslaugas, prašome Jūsų atsakyti į anketos klausimus apie VŠĮ "Jurbarko socialinės paslaugos" teikiamas paslaugas. Šios anketos rezultatai viešai publikuojami nebus.

 Dėkojame už atsakymus

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek laiko Jūsų šeimai teikiama pagalba/ socialinės paslaugo?

Ar gaunate pagalbos plano šeimai kopiją?

Ar turite pakankamai informacijos apie pagalbos plane Jūsų šeimai numatytas konkrečias pagalbos priemones, savo numatomų veiksmų tikslus, veiklas?

Ar turite užtektinai informacijos apie pagalbą teikiančius specialistus?

Ar turite užtektinai informacijos apie savo teises ir pareigas vykdant pagalbos plane šeimai numatytus susitarimus?

Ar Jums ir Jūsų šeimai sudarytos sąlygos naudotis žemiau išvardintomis paslaugų gavėjų teisėmis?

taip
ne
negaliu atsakyti
Teisė prašyti/ atsisakyti socialinių paslaugų/ pagalbos
TeTeisė prašyti pervertinti pagalbos šeimai poreikį
Teisė gauti visą informaciją, susijusią su paslaugų teikimu Jūsų šeimai
Teisė išsakyti savo pastebėjimus dėl socialinių paslaugų teikimo kokybės
Teisė kartu su atvejo vadybininku, socialiniu darbuotoju, darbui su šeimomis, planuoti socialinių paslaugų teikimą, jų intensyvumą

Ar Jūs ir Jūsų šeima esate skatinami/motyvuojami?

taip
ne
negaliu atsakyti
Įsitraukti į pagalbos procesą Jūsų šeimai
Savarankiškai valdyti ir kontroliuoti susidariusią situaciją
Dalyvauti rengiant pagalbos šeimai planą/ numatant pagalbos priemones
Išsakyti savo nuomonę apie pagalbos/ paslaugos kokybę

Įvertinkite Jūsų šeimai teiktas paslaugas?

Esu patenkintas
Esu iš dalies patenkintas
Esu nepatenkintas
Labai blogai, esu visiškai nepatenkintas
Socialinių paslaugų srities specialisto (vykdančio atvejo vadybininko funkcijas) konsultacijos aktualiais šeimai klausimais
Socialinių paslaugų srities specialisto (vykdančio socialinio darbuotojo darbui su šeimomis funkcijas) informavimas/ konsultavimas šeimai aktualiais klausimais/temomis
Finansinio raštingumo ugdymas (pagalba šeimai planuojant išlaidas ir/ar optimalaus apsipirkimo įgūdžius)
Informacijos gavimas šeimai aktualiais klausimais
Socialinės priežiūros šeimoms paslaugos teikimas
Pagalba tarpininkaujant ir atstovaujant šeimai aktualiais klausimais

Kaip Jūs vertinate socialinių darbuotojų darbą, teikiant pagalbą/ paslaugas Jūsų šeimai?

taip
iš dalies
ne
Socialiniai darbuotojai visada ir laiku teikia reikalingą informaciją
Socialiniai darbuotojai sėkmingai padeda spręsti iškilusias problemas
Socialinia darbuotojai atsižvelgia į Jūsų pasiūlymus
Socialiniai darbuotojai pagarbiai ir mandagiai elgiasi/ bendrauja
Socialiniai darbuotojai palaiko pasitikėjimu grįstus ir dalykiškus santykius su klientais
Socialiniai darbuotojai yra kompetetingi, laikosi konfidencialumo susitarimų

Kilus klausimams, neaiškumams dėl pagalbos/ paslaugos teikimo/ gavimo Jūs kreipiatės į

Kokių pastabų/ pageidavimų turite dėl Jūsų šeimai teiktos pagalbos/ paslaugų?

Kokių specialistų paslaugų Jūsų šeimai trūko/ trūksta įstaigoje? (įvardinkite)

Kas Jums buvo naudinga atvejo vadybos/socialinių paslaugų teikimo procese? (įrašykite)

Kaip pasikeitė Jūsų šeimos situacija gaunant socialines paslaugas? (įrašykite)

Kokios pagalbos sulaukėte iš socialinio darbuotojo/atvejo vadybininko? (įrašykite)