Anketa priešmokyklinio ugdymo pedagogams ,,Socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos ugdymas, įgyvendinant Olimpinių vertybių ugdymo programą priešmokyklinėje grupėje‘‘ Esu Vigilija Nariūnienė, Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto, IV kurso ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (Vaikystės pedagogikos) studijų studentė. Šiuo metu rengiu bakalauro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti socialinės, emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijų ugdymo galimybes priešmokyklinėje grupėje įgyvendinant Olimpinių vertybių ugdymo programą. Olimpinių vertybių ugdymo programa (OVUP) yra Tarptautinio olimpinio komiteto sukurtų mokymo priemonių serija, papildanti akademines mokymo programas, naudojant olimpinių sporto šakų kontekstą ir pagrindinius olimpizmo principus. Jungdamas sportą su kultūra ir švietimu, olimpizmas siekia kurti gyvenseną, pagrįstą džiaugsmu dėl įdėtų pastangų, gero pavyzdžio auklėjamąja galia, socialine atsakomybe ir visuotinių esminių etikos principų gerbimu. Jūsų atsakymai bus naudojami statistiniam apibendrinimui mokslinio tyrimo tikslais. Apklausa yra anoniminė, garantuojamas Jūsų pateiktų atsakymų konfidencialumas. Jei kyla klausimų, susijusių su tyrimu, galite susisiekti su manimi el. paštu: [email protected] Ačiū už atsakymus ir už Jūsų skirtą laiką.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?

2. Jei į klausimą Nr. 1 ,,Ar jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?‘‘ atsakėte ,,Vykdoma‘‘: Kiek laiko jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?

3. Jei į klausimą Nr. 1 ,, Ar jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?‘‘ atsakėte ,,Vykdoma‘‘: Kas padeda ir prisideda prie programos tikslų įgyvendinimo? Galite pasirinkti kelis atsakymų variantus.

4. Jei į klausimą Nr. 1 ,, Ar jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?‘‘ atsakėte ,,Vykdoma‘‘: Kaip vertinate savo pasirengimą vykdyti Olimpinių vertybių ugdymo programą?

5. Kaip manote, ar taikant Olimpinių vertybių ugdymo programą galima ugdyti socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?

6. Jei į klausimą Nr. 1 ,, Ar jūsų ugdymo įstaigoje vykdoma Olimpinių vertybių ugdymo programa?‘‘ atsakėte ,,Vykdoma‘‘: Ar taikote Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?

7. Jei į klausimą Nr. 6 ,, Ar taikote Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją? atsakėte ,,Taikau‘‘: Kokių veiklų metu ugdote socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją? Galite pasirinkti kelis atsakymų variantus.

8. Jei klausime Nr. 6 ,,Ar taikote Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?‘‘ atsakėte ,,Netaikau‘‘: Dėl kokių priežasčių nevykdote Olimpinių vertybių ugdymo programos savo darželyje?

9. Jei klausime Nr. 6 ,,Ar taikote Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?‘‘ atsakėte ,,Netaikau‘‘: Kaip manote, kas paskatintų jus pradėti taikyti Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?

10. Kokiose veiklose integruojate Olimpinių vertybių ugdymo programą, siekiant ugdyti toleranciją, pagarbą, draugiškumą? Galite pasirinkti kelis atsakymų variantus.

11. Kaip dažnai taikote Olimpinių vertybių ugdymo programą ugdant socoialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetenciją?

12. Iš kur gaunate informacijos apie Olimpinių vertybių ugdymo programą? Galite pasirinkti kelis atsakymų variantus.

13. Prie kiekvieno teiginio pažymėkite ar tam galėjo turėti įtakos Olimpinių vertybių ugdymo programos taikymas?

SutinkuIš dalies sutinkuNesutinku
1.Vaikai tapo tolerantiškesni vienas kito atžvilgiu
2. Vaikai tapo draugiškesni vienas kito atžvilgiu
3. Vaikai tapo pagarbesni vienas kito atžvilgiu
4. Vaikai ėmė siekti geresnio rezultato veiklose
5. Vaikai ėmė geriau suvokti tautiškumo, pilietiškumo ugdymosi svarbą
6. Vaikai ėmė geriau suprasti garbingo žaidimo svarbą
7. Vaikai ėmė atkalliau siekti užsibrėžto tikslo
8. Vaikai tapo fiziškai aktyvesni
9. Vaikai išmoko laimėti ir pralaimėti
10. Vaikai laisviau reiškia emocijas ir žino bent du jų suvaldymo būdus.