Anketa nešiojantiems akinius/kontaktinius lęšius ir besinaudojantiems optikos salonų "Vision Express" paslaugomis

Šiuo metu Kauno technologijos universiteto Vadybos ir administravimo fakulteto III kurso studentai atlieka marketinginį tyrimą "Optikos salonų "Vision Express" teikiamų paslaugų kokybė". Šio tyrimo tikslas - nustatyti optikos salonų "Vision Express" teikiamų paslaugų kokybės lygį. Anketa anoniminė. Visi apklausos rezultatai bus naudojami tik apibendrintai analizei, todėl tikimės, kad Jūsų nuoširdūs ir sąžiningi atsakymai padės įgyvendinti tyrimo tikslą. Nuoširdžiai dėkojame už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kas Jus paskatino pasirinkti "Vision Express" optikos saloną?

Ar "Vision Express" optikos salonuose Jūs visada gaunate būtent tai, ko pageidaujate?

Kaip dažnai lankotės "Vision Express" optikos salonuose? (Pasirinkite intervalą)

Kodėl renkatės "Vision Express" optikos saloną?

Kaip vertinate klientų aptarnavimą optikos salonuose "Vision Express"?

Ar teko susidurti su aptarnavimo trūkumais? Jei ne, pereikite prie 8-ojo klausimo.

Su kokiais aptarnavimo trūkumais teko susidurti "Vision Express" salonuose?

Ar aptarnavimo lygis skatina Jus ir toliau lankytis "Vision Express" salonuose?

Ar paslaugos optikos salonuose "Vision Express" atliekamos sutartu laiku?

Ar "Vision Express" klientai yra laiku informuojami apie pagamintas prekes ir jų atsiėmimą?

Ar Jus tenkina "Vision Express" optikos salonų paslaugų teikimo sparta?

Ar teko pasinaudoti optikos salono "Vision Express" paslaugomis garantiniu laikotarpiu?

Ar esate patenkintas(-a) garantinio ir pogarantinio laikotarpio paslaugų teikimo sąlygomis?

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų mėnesio pajamos: