Anketa mokytojams dėl pedagogų kompetencijų tobulinimo

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui 2022-2023 m.m. pasirinkome

 7.3. rodiklį „Veikia darbuotojų motyvavimo ir kvalifikacijos tobulinimo skatinimo sistema, sudaromos sąlygos nuolat ugdyti mokytojų bendrąją kompetenciją“. Gauti anketavimo duomenys  bus panaudoti  šio rodiklio įsivertinimui  bei  pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikiams nustatyti.

Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną teiginį ir nurodyti, ar jis, Jūsų manymu, atitinka tiesą, ar ne. Atsakydamas(-a) prisiminkite ir vertinkite tik 2022-2023 m.m. patirtį Gamtos mokykloje. Pasirinkite tą atsakymą, kuris, Jūsų manymu, yra tinkamiausias.

Anketa yra anoniminė, tai reiškia, kad nereikia rašyti nei savo vardo, nei pavardės. Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Gamtos mokykloje planuojamas tikslingas pedagogų kompetencijų tobulinimas

2. Individualūs kompetencijų tobulinimo poreikiai mokykloje perkeliami mokytojo atsakomybei

3. Gamtos mokykloje pedagogų gamtamokslinių (dalykinių ir didaktinių) kompetencijų tobulinimas siejamas su mokyklos strateginiais tikslais

4. Gamtos mokykloje taikomos kolegiškos paramos formos (pvz., „Į pagalbą gamtos sekliams“ ir kt. )

5. Pedagogai tarpusavyje dalinasi informacija, gerąja patirtimi, padeda vienas kitam

6. Pageidaučiau, kad Gamtos mokykloje daugiau dėmesio būtų skiriama profesinės kultūros srities kompetencijos (kultūrinis identitetas ir pilietiškumas; profesinė etika; skaitmeninis raštingumas; kalbinė kompetencija) tobulinimui

7. Pageidaučiau, kad Gamtos mokykloje daugiau dėmesio būtų skiriama profesinės ugdymo veiklos kompetencijos (ugdytinių pažinimas; ugdymo(si) aplinkos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimas; ugdymo proceso modeliavimas ir realizavimas; ugdytinių pažangos ir pasiekimų vertinimas) tobulinimui

8. Pageidaučiau, kad Gamtos mokykloje daugiau dėmesio būtų skiriama profesinės bendruomenės veiklos srities kompetencijos (bendradarbiavimas su šeima / globėjais / rūpintojais; darbas komandoje ar / ir vadovavimas jai; konstruktyvus bendravimas su socialiniais partneriais) tobulinimui