Anketa - Įtraukiosios reklamos įtaka vartotojų pasitikėjimui prekės ženklu

Gerbiamas respondente,

esu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Marketingo ir pardavimų vadybos studentas Domantas Kraptavičius ir rašau magistro darbą tema „Įtraukiosios reklamos įtaka vartotojų pasitikėjimui prekės ženklu“. Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti, kaip įtraukioji reklama veikia vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu.

Įtraukioji reklama yra reklamos forma, kuri siekia reprezentuoti įvairių socialinių, kultūrinių, etninių, lytinių ir kitų grupių atstovus, parodydama jų kasdienį gyvenimą, vertybes ir iššūkius. Tokia reklama ne tik skatina įvairovės ir lygybės puoselėjimą, bet ir padeda prekės ženklams sukurti stipresnį ryšį su vartotojais, atsižvelgiant į jų identitetą ir patirtį.

Anketa yra anoniminė, o rezultatai bus naudojami tik šio tyrimo tikslais.

Kilus klausimams kreipkitės: [email protected]

Ačiū už Jūsų laiką!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar esate matę įtraukiąją telekomunikacijų prekės ženklo reklamą? ✪

Kurio iš nurodytų telekomunikacijos prekių ženklų paslaugomis naudojatės dabar? ✪

Nuo dabar į klausimus atsakinėkite apie 2 klausime pasirinktą ar nurodytą prekės ženklą.

Įvertinkite įtraukiosios reklamos teiginius, kurie lemia prekės ženklo autentiškumo suvokimą ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Šio prekės ženklo reklamos atrodo sąžiningos.
Šio prekės ženklo reklamos man daro pozityvią įtaką.
Šio prekės ženklo reklamos rodo įsipareigojimą visuomenei.
Šio prekės ženklo reklamos rodo pagarbą.
Šio prekės ženklo reklamos yra patikimos

Įvertinkite įtraukiosios reklamos poveikį Jūsų pasitikėjimui prekės ženklu ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Įtraukiančios prekės ženklo reklamos atitinka mano lūkesčius.
Įtraukiančios prekės ženklo reklamos verčia mane galvoti, kad šis prekės ženklas yra atsakingas.
Pasitikiu įtraukiosiomis prekės ženklo reklamomis.
Įtraukiosios prekės ženklo reklamos suteikia tai, ką žada.

Įvertinkite įtraukiosios reklamos teiginius, kurie lemia prekės ženklo ,,šilumos“ suvokimą. ✪

Prekės ženklo ,,šiluma“ - tai emocinis prekės ženklo bruožas, kuris apibūdina vartotojų jausmus, kad prekės ženklas yra draugiškas, rūpestingas ir patikimas. Tai reiškia, kad prekės ženklas sukuria teigiamą emocinį ryšį su vartotojais, atskleidžia empatiją, yra atviras ir artimas, bei rūpinasi vartotojų poreikiais ir vertybėmis.

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklo reklamos yra nuoširdžios.
Prekės ženklo reklamos yra draugiškos.
Prekės ženklo reklamos yra ,,šiltos“.
Prekės ženklo reklamos yra entuziastingos.

Įvertinkite prekės ženklo autentiškumo teiginius, kurie lemia Jūsų pasitikėjimą prekės ženklu. ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklas suteikia vartotojams tai, ką žada.
Prekės ženklas turi tvirtus moralinius principus.
Prekės ženklas laikosi savo moralinių principų.
Prekės ženklui rūpi jo vartotojai.

Įvertinkite prekės ženklo ,,šilumos“ teiginius, kurie lemia Jūsų pasitikėjimą prekės ženklu. ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklas atrodo draugiškas.
Prekės ženklas atrodo gailestingas.
Prekės ženklas atrodo ,,geros širdies“.
Prekės ženklas atrodo užjaučiantis.

Įvertinkite pasitikėjimo prekės ženklu teiginius, kurie lemia Jūsų ketinimą pirkti prekės ženklo paslaugas. ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklo žinomumas skatina mane rinktis jo paslaugas.
Prekės ženklo patikimumas skatina mane rinktis jo paslaugas.
Prekės ženklo autentiškumas skatina mane rinktis jo paslaugas.
Prekės ženklo socialinis atsakingumas skatina mane rinktis jo paslaugas.

Įvertinkte pasitikėjimo prekės ženklu teiginius, kurie lemia prekės ženklo emocijos suvokimą. ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklo reklamos man nepatinka.
Prekės ženklo reklamos man yra patrauklios.
Prekės ženklo reklamos man yra mielos.
Prekės ženklo reklamos man yra įdomios.
Prekės ženklo reklamos yra blogos.

Įvertinkite prekės ženklo emocijos teiginius, kurie lemia Jūsų ketinimą pirkti prekės ženklo paslaugas. ✪

(prie kiekvieno teiginio pažymėkite Jums tinkantį variantą skalėje nuo „Visiškai nesutinku“ iki „Visiškai sutinku“)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Prekės ženklas man siūlo gerą kainos ir kokybės santykį.
Prekės ženklo paslaugos buvo vertos sumokėtos kainos.
Ketinu dar kartą pirkti prekės ženklo paslaugas.
Yra tikimybės, kad svarstysiu toliau pirkti prekės ženklo paslaugas.

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų išsilavinimas ✪

Jūsų užimtumas ✪

Jūsų gyvenamoji vieta ✪

Jūsų šeimyninė padėtis ✪