Anketa ikimokyklinio ugdymo pedagogams apie šiuolaikinių žaislų įtaką kūrybiškumo skatinimui .

14. Kaip Jūsų grupės vaikai žaidžia šiuolaikiniais žaislais? Kokius veiksmus dažniausiai naudoja? Aprašykite keletą pavyzdžių ar situacijų.

  1. Neturime šiuolaikinių žaislų, atsineša iš namų. Tačiau ir išsineša.
  2. Su lėlėmis dažniausiai žaidžia mergaitės, nors kartais susidomi ir berniukai. Didžiausia problema, kad lėlės dažniausiai mot lyties. Dažniausiai žaidžia šeimą, kasdieninį gyvenimą tiesiog perkelia savo matytas ir patirtas situacijas į žaidimą. įdomiausias žaidimas kai susineša daug priedų, tada gali žaisti visą dieną Berniukai iš šiuolaikinių pamėgę ginklus, tranformerius, atkartoja filmukuose matytus epizodus
  3. Dabar mergaitės nežaidžia mamų su leliukais. Dabar jos žaidžia suaugusiųjų gyvenimus
  4. Labai daug fantazuoja tiesiog išeina iš realybės
  5. Globoja, myluoja poniukus su monstrėm, robotais fantazuoja
  6. pvz su puponautais atlieka bandymus, ridena nuo įvairių aukščių kaskadų ieško ryšio tarp aukščio, greičio ir t.t. Meškiukams patys seka pasakas, jas kuria. Lėlės gal kiek skatina standartinį žaidimą namai, parduotuvė, draugės
  7. Gaudo blogiečius, monstrus, fantazuoja. su lėlėmis žaidžia eilines situacijas: daro valgyti, eina apsipirkti, pas drauges
  8. -
  9. dažnai įsikūnija į personažą, vartoja jo kalbą, manieras
  10. šukuoja, keičiasi lėlių drabužiais, diskutuoja apie madą, prekės ženklus berniukai konstruoja
  11. Mėgsta kurti pasakojimus, įvairias situacijas
  12. žiūrint koks žaislas. jei elektrinis, tai žaidžia pagal žaislo taisykles, juda, atkartoja garsus
  13. Stereotipiškai: valdžios troškimas, vakarėliai, grožio salonai...
  14. Dažniausiai žaidžia įprastai, tik veikėjai neįprasti
  15. na veiksmai stereotipiški: būti gražiai, puoštis, su elektroniniais kiek geresnė situacija, vaikai juos tyrinėja, džiaugiasi, nustemba
  16. Manau žaidžia neišskirtinai dažniausiai namais, tik veikėjai pasikeitė, mama dabar tapo barbė, vaikas poniukas. vaikai mėgsta maišti įvairius žaislus. berniukai dažnai strateguoja, kovoja
  17. dažniausiai skrajoja pavirtusios į fėjas ar šokinėja ir riaumoja kaip monstrai
  18. Tai priklauso nuo situacijos. Jei daugiau vaikų turi panašių žaislų, tai jie grupuojasi pagal žaislų pobūdį ir žaidžia tam žaislui būdingą žaidimą: robotų karai, ar barbių paslapčių sala. manau, kad tikrai vyrauja fantazija
  19. dažniausiai scenarijus tas pats, berniukai kovoja, mergaičių žaidimas toks "pro rožinius akinius"
  20. Jeigu atsineša elektroninį, tada aiškinasi veikimo principus. su lėlėmis kuria situacijas, eina į balių, į koncertą, apsipirkti
  21. Lėles šukuoja, dalinasi, perrenginėja, žaidžia namus berniukai stato robotams garažus, kovoja
  22. Dažniausiai tai fantazuoja, nes sakykime lėlė pabaisa juk nebus mama ji tinkama fantazuoti Su robotais ir kovoja,
  23. -
  24. Na jeigu tai barbė, tai aišku eina į balių, į pasimatymą. Poniukai daugiau skatina švelnius žaidimus, šukuoja, myluoja. elektroniai dažniausia skatina pasakoti kaip veikia
  25. slepia puponautus, paskui atseit ieško lobio
  26. Su mob telefonai filmuoja, kuria dialogus, su kompiuteriais irgi atlieka įvairius veiksmus, spausdina, rašo. su lėlėmis kuria dialogus, šeimynines situacijas, su fantastinės figūrom fantazuoja
  27. Jei elektrinis žaislas tai apsiribodavo tik džiugiomis emocijomis, berniukai su robotai kovoja, ieško paslėptų lobių, fantazuoja mergaitės mėgsta atkartoti animaciniuose filmuose matytus siužetus
  28. fantazuoja, keičia paskirtį, perrenginėja lėles, kuria visokius siužetus, berniukai pastoviai kovoja
  29. -
  30. berniukai fantazuoja, skraido su transformeriais, suteikia galių, mergaitės - šukuoja, perrenginėja, keičiasi aksesuarais
  31. -
  32. žaidžia tai ką mato aplinkoje. mamos Barbės šukuojasi, dažosi, berniukai monstrai mušasi
  33. Gaudo blogiečius, nusikelia į fantazijų pasaulį. su lėlėmis atkartoja namines situacijas: daro valgyti, eina apsipirkti, žaidžia eilines situacija
  34. Žaidimas dažniausiai labai trumpas, epizodiškas. pasigroži ir greit nusibosta. patys greit nešasi į spinteles, nes greit atsibosta tas pats garsas
  35. žaislus, glosto, maitina, šukuoja su elektroniniais žaislais žaisdami tariasi, aiškinasi, gilinasi
  36. Jeigu imsime lėles, barbes, monstres ir kitas mergaičių lėles, tai jas rengia, šukuoja, dažo; dalinasi, keičiasi ir lėlėmis ir jų drabužėliais.