Anketa ikimokyklinio ugdymo pedagogams apie šiuolaikinių žaislų įtaką kūrybiškumo skatinimui .

5. Kokie žaislai, Jūsų nuomone, galėtų padėti ugdyti vaikų kūrybiškumą?

  1. konstruktoriai be instrukcijų. Kaladėlės, smėlis, modilinas, plastilinas ir kt.
  2. Kurie skatina kelti klausimus bei ieškoti pagrįstų atsakymų. Čia gali pasitarnauti tiek elektroninis žaislas, tiek loginis stalo žaidimas
  3. visiškai primityvūs neprimetantys žaidimo taisyklių, nes tada vaikas lavina fantaziją
  4. modelino rinkiniai, konstruktoriai, fantastinės būtybės
  5. kaladėlės, konstruktoriai, žaislų rinkiniai
  6. pirmiausia tie, kurie nenurodytų ką su juo daryti, vaikas pats turi pasirinkti žaidimą
  7. visi žaislai gali padėti ugdyti kūrybiškumą reikia tik kūrybiškų tėvų
  8. tie, kurie skatintų vaiko emocinę raišką, nes per ją skleidžiasi kūrybiškumas
  9. konstruktoriai, kūrybiniai rinkiniai
  10. Kur vaikas pats galėtų kažką sukurti, papuošti, pasigaminti, sukonstruoti
  11. tie, kurie reikalauja sudėti, sukonstruoti, tobulina erdvinius įgūdžius
  12. tie, kuriais neatliekami tik mechaniniai veiksmai
  13. tie, kurie neskleidžia itin dėmesį atkreipiančių garsų, o reikalauja suprasti, kaip žaislas veikia, kokios pagrindinės jo funkcijos. Tam vaikui prireikia laiko. pvz žaislo. kurios kūno dalys išardomos, o tvirtinamos viena prie kitos magnetais. Žaidžiant su tokiu žaislu, vaiko laukia gausybė atradimų, nes galima rasti įvairių sprendimo būdų
  14. Tai žaislai, kurie reikalauja pasitelkti vaizduotę, kad atrasti žaislo galimybes. Jei vaikas to nesugeba padaryti pats arba nėra suinteresuotas, tėvai turėtų žaislą „prijaukinti“;
  15. Tie, kurie skatina vaiko aktyvumą, iniciatyvumą
  16. Tie, kurie skatina tyrinėti, ko pasekoje plėtojamas mąstymąs
  17. rinkiniai, kurie vaikams suteikia daug minčių ir idėjų kaip plėtoti žaidimą
  18. pirmiausia gyvai atrodantys, lyg būtų tikri, kurie yra natūralių spalvų: šuniukai rudi ar balti, bet ne rožiniai, arkliukai irgi be kasų ir sijonų.
  19. Įvairūs. Tokie, kurie neskatina tik judėti pagal muziką, skatina patį vaiką mąstyti
  20. Tie, kuriuos galima panaudoti siužetiniuose žaidimuose, o tai praktiškai visi
  21. manau tie, kurie suteikia džiugių emocijų, tada vaikas susidomės tokiu žaislu ir ims gilintis, tyrinėti
  22. kurie skatina pasakoti, kurti siužetus
  23. Primityvūs, be išankstiniu nustatymų ir nurodymų
  24. Kurie veikia vaiko mąstymu ir aktyvumu. Vaikas pats turi sukurti siužetą ir vaidmenį žaislui. Kąm reikalinga Barbė su dviračiu? Na tik epizodiniam žaidimui, kol ji važiuos dviračiu ir t.t.
  25. Kurie kalba, nes skatina kurti dialogą. Fantastinės būtybės, skatina vaiką fantazuoti ir giliai pasinerti į kūrybinį žaidimą
  26. tie, kuriuos reikia sukonstruoti, kurie skatina erdvinį mąstymą, kuriuos reikia papuošti
  27. Interaktyvūs, kurie turi kelias funkcijas, nes kaip minėjau vaikui neužtenka šiandien nykaus, blankaus nejudančio žaislo.
  28. kurie turi tik užuominą į veiksmą ir palieka vaikui toliau vystyti žaidimo idėją. Žodžiu tie, kurie nepasako viso veiksmų plano
  29. kurie skatina vaikų smalsumą norą tyrinėti, klausinėti
  30. Tie, kurie skatina mąstyti, mokytis, naudotis turimomis žiniomis, kuriuos galima pačiam pasigaminti, kad ir iš paprastos dėžės. manau kad kūrybiškumą labiausiai skatina savos gamybos žaislai
  31. 1. visi tie, kurie skatina kurti situacijas (lėlės, mašinos, gyvūnėliai) 2. fantastiniai, nes vaikai fantazuoja
  32. natūralių medžiagų, minimaliai piešti, kad vaikas pats įsivaizduotų. jeigu judantys tai lai būna savaiminiai, kaip vilkelis, kad vaikui kiltų klausimas kaip jis juda
  33. elektroniniai žaislai su užduotėlėmis
  34. Kurie skatina vaiką kurti, modeliuoti
  35. tokie kurie skatina mąstyti, kalbėti
  36. visi žaislai gali padėti ugdyti kūrybiškumą reikia tik kūrybiškų tėvų ir pedagogų
  37. žaislai su užduotėlėmis