Anketa

Gerb. Respondente, Maitinimo įmonių vadovai, siekdami plėtoti savo veiklą konkurencijos sąlygomis, ieško savo veiklos tobulinimo ir konkurencingumo didinimo metodų. Vartotojų nuomonė yra svarbi planuojant lankytojų aptarnavimo kokybės tobulinimą. Tyrimo tikslas - nustatyti restorano „ROVILTA“, kuris yra „GRĮŽULO RATŲ“ rezidencijoje, Kantališkių km., Marijampolės rajone, tradicinių švenčių organizavimo ypatumus. Maloniai prašau Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai švenčiate šiame restorane „ROVILTA“ šventes?

Kodėl nešvenčiate šiame restorane švenčių?

Jei nešvenčiate pereikite prie demografinių duomenų

Kas Jus paskatino švęsti šventes būtent šiame restorane?

Kokias dažniausiai tradicines šventes čia švenčiate?

Ar Jus tenkina aptarnavimo kokybė šiame restorane kai švenčiate šventes?

Kodėl netenkina aptarnavimo kokybė?

Aptarnavimo lygis švenčiant restorane yra:

Atitinka reikalavimusIš dalies atitinka reikalavimusNeatitinka reikalavimų
Lankytojų salės švara ir tvarka
Stalų serviruotė
Stalo aptiesalų švara
Stalo indų ir įrankių švara
Baldai (priderinti prie interjero)
Lankytojų pasitikimas
Patiekalų pateikimas (indų pritaikymas, puošybos elementų pritaikymas)
Gėrimų pateikimas (taurių pritaikymas)
Darbuotojų elgesys su klientais aptarnavimo metu
Darbuotojų elgesys su kolegomis
Darbuotojo apranga
Darbuotojų asmens higiena
Darbuotojų profesiniai įgūdžiai

Ar Jus tenkina siūlomų patiekalų kaina?

Įvertinkite patiekalų kokybę:

TaipDažnaiKartaisNe
Gera gaminių išvaizda
Pagaminta iš šviežių produktų
Priderinti garnyrai ir padažai
Tinkamas patiekalų papuošimas

Nurodykite kodėl Jūsų netenkina kaina:

Ar esate patenkinti restorano „ROVILTA“ siūlomų patiekalų įvairovę?

Ar suteikiamos nuolaidos patiekalams švenčiant tradicines šventes šiame restorane?

Jūsų lytis:

Užsiėmimas:

Jūsų amžius?

Išsilavinimas?

Pajamos: