Anketa esamiems ir būsimiems studentams

Mes, ambicingi VU Ekonomikos trečio kurso studentai, siekiame sukurti verslo modelį, kuris leistų išspręsti informacijos asimetrijos švietimo sistemoje problemą, būtų naudingas tiek žmogui, norinčiam studijuoti, tiek aukštąjį mokslą teikiančioms institucijoms. Norime padėti būsimam studentui priimti studijų sprendimą, tapti patikimu patarėju karjeros klausimais, sukurti erdvę, kuri leistų atskleisti aukštųjų mokyklų kuriamas galimybes. Norėdami geriausiai išsiaiškinti Jūsų poreikius, prašome užpildyti šią anketą. Užtikriname, kad duomenys bus naudojami tik minėto projekto rinkos tyrimui, viešai neskelbiami. AČIŪ!
Anketa esamiems ir būsimiems studentams
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūs esate:

2. Ar jau galvojate apie mokslų tęsimą po mokyklos baigimo?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė)

3. Ar planuojate tęsti mokslus?

Atsakinėti, jei esate abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

4. Kuriame kurse studijuojate?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

5. Ar esate apsisprendęs, kur stoti?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė), abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

6. Ar spręsdami, kur stoti, atsižvelgiate į karjeros galimybes?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė), abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

7. Ar Jums trūksta informacijos apie stojimo galimybes?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė), abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

8. Kokios informacijos Jums trūksta?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė), abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

9. Ar radote visą reikalingą informaciją?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

10. Kokios informacijos Jums trūko?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

11. Kur ieškojote informacijos apie įvairias stojimo galimybes?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

12. Ar stodami vertinote karjeros galimybes po baigimo?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

13. Kaip vertintumėte (būtumėte vertinę) galimybę susisiekti ir konsultuotis su studentais, jau įstojusiais į Jus dominančią studijų programą?

14. Kaip vertintumėte elektroninę sistemą, kuri padėtų (būtų padėjusi) Jums apsispręsti kurią studijų programą, universitetą pasirinkti, leistų konsultuotis su jau esamais studentais, leistų vertinti karjeros galimybes baigus universitetą?

15. Kaip vertintumėte panašią sistemą, jeigu ji padėtų Jums išsirinkti ir magistro studijų programą?

Atsakinėti, jei esate studentas (-ė)

16. Nurodykite aukščiausią šios paslaugos mėnesinę kainą, kuri Jums atrodytų (būtų atrodžiusi) nors ir didelė, bet tokia, jog paslauga vis tiek naudotumėtės (būtumėte naudojęsi).

17. Nurodykite žemiausią galimą mėnesinę šios paslaugos kainą, kuri leistų (būtų leidusi) ją įsigyti nesuabejojant jos kokybe.

18. Nuo kokios aukštos mėnesinės kainos šią paslaugą jau laikytumėte (būtumėte laikęs) esant pernelyg brangią ir tikrai jos nebepirktumėte (nebebūtumėte pirkęs)?

19. Nuo kokios žemos mėnesinės kainos šią paslaugą jau laikytumėte (būtumėte laikęs) esant pernelyg pigią ir suabejotumėte (būtumėte suabejojęs) jos kokybe?

20. Kokia pinigų suma vertintumėte paslaugos Jums teikiamą naudą?

Atsakinėti, jei esate 7-11 kl. moksleivis (-ė), abiturientas (-ė) arba jau baigėte mokyklą

21. Lytis: