Anketa

Kviečiu sudalyvauti apklausoje apie mobiliųjų telefonų servisą vartotoju poreikius bei pageidavimus. Su šia apklausa siekiu išaiškinti, kaip turėtu atrodyti mobiliųjų telefonų serviso logotipas jo pritaikomumas. Atsižvelgus į vartotojų poreikius, jūsų pateikti atsakymai padės atlikti tyrimą diplominiam darbui. Jūsų atsakymai bus anonimiški. Iš pateiktu klausimų variantus pažymėkite vieną variantą. Iš anksto dėkoju.

Amžius:

Lytis:

Rengdamiesi servisą į ką atkreipiate dėmesį:

Kita....................................................(įrašyti)

  1. rFeTvwLKw
  2. siulomas paslaugas
  3. į siūloma paslaugų kainą ir kokybę
  4. Renkuosi bet koki.

Kokios spalvos turėtu būti serviso logotipas:

Kita....................................................(įrašyti)

  1. vJqivAQdeoWgNvH
  2. nesvarbu, kad budu uztikrintas kokibes zianklas
  3. idomios
  4. Unikalus
  5. Svarbiausia nenaudoti daug spalvų. Galėtų būti pastelinės ir viena ryški spalva įvesta kaip akcentas.
  6. Nesvarbu
  7. grazios

Koks tinkamiausias šriftas:

Serviso logotipe reikalingi tam tikri simboliai:

Kita....................................................(įrašyti)

  1. IZMXtkYPDFrUrfbcj
  2. Logotipas turėtų susidaryt iš grafinių elementų ir iš teksto (serviso pavadinimas).
  3. Nera jokio skirtumo

Kuris iš šių pavyzdžių tinkamiausias?

Kuris iš šių pavyzdžių tinkamiausias?
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą