Anketa
Kviečiu sudalyvauti apklausoje apie mobiliųjų telefonų servisą vartotoju poreikius bei pageidavimus. Su šia apklausa siekiu išaiškinti, kaip turėtu atrodyti mobiliųjų telefonų serviso logotipas jo pritaikomumas. Atsižvelgus į vartotojų poreikius, jūsų pateikti atsakymai padės atlikti tyrimą diplominiam darbui. Jūsų atsakymai bus anonimiški. Iš pateiktu klausimų variantus pažymėkite vieną variantą. Iš anksto dėkoju.
Amžius:
Lytis:
Rengdamiesi servisą į ką atkreipiate dėmesį:
Kita....................................................(įrašyti)
- rFeTvwLKw
- siulomas paslaugas
- į siūloma paslaugų kainą ir kokybę
- Renkuosi bet koki.
Kokios spalvos turėtu būti serviso logotipas:
Kita....................................................(įrašyti)
- vJqivAQdeoWgNvH
- nesvarbu, kad budu uztikrintas kokibes zianklas
- idomios
- Unikalus
- Svarbiausia nenaudoti daug spalvų. Galėtų būti pastelinės ir viena ryški spalva įvesta kaip akcentas.
- Nesvarbu
- grazios
Koks tinkamiausias šriftas:
Serviso logotipe reikalingi tam tikri simboliai:
Kita....................................................(įrašyti)
- IZMXtkYPDFrUrfbcj
- Logotipas turėtų susidaryt iš grafinių elementų ir iš teksto (serviso pavadinimas).
- Nera jokio skirtumo