Anketa apie Vilniaus troleibusų parko teikiamas paslaugas

 Šis tyrimas yra mokslinio darbo apie žmonių pasitenkinimą naudojantis visuomeninio (troleibusų) transporto  paslaugomis dalis. Jūsų atsakymai padės įvertinti troleibusų transporto teikiamų paslaugų kokybę Vilniuje, identifikuoti naudojimosi visuomeniniu transportu problemas ir nustatyti jų esminius teigiamus ir neigiamus veiksnius. Apklausos rezultatai bus panaudoti rašant tiriamąjį darbą. Anonimiškumą garantuojame! Labai dėkojame už jūsų skirtą laiką!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų veikla?

2. Kaip dažnai naudojatės troleibusų transportu?

3. Kokio tipo bilietas Jums priimtinesnis?

4. Ar naudojatės nemokamu bevieliu internetu (Free Wi-Fi), įrengtu šalia "Narvesen" ir "Lietuvos spauda" prekybos vietų viešojo transporto stotelėse?

5. Kur dažniausiai perkate/pildote bilietą?

6. Kokį bilietą perkate?

7. Ar Jus tenkina bilietų kainos?

8. Ar teikiate siūlymus vykdant tvarkaraščių korekcijas, koreguojant autobusų ir troleibusų maršrutų trasas, peržiūrint maršrutus?

9. Ar naudojatės skambučių centro paslauga?

10. Ar dalyvavote 2014 m. birželio mėnesį vykusioje gyventojų apklausoje, apie visuomeninio transporto teikiamas paslaugas?

11. Ar buvote pavaišinti Keleivių kontrolės tarnybos darbuotojų per šalčius karšta arbata, o per karščius – vandeniu?

12. Ar Jūsų bilietą tikrino Keleivių kontrolės tarnybos darbuotojai?

13. Ar teko važinėti išnuomotu pramoginiu troleibusu?

14. Kiek kartų per paskutinį mėnesį Jums važiuojant įvyko troleibuso gedimas (įrašykite skaičių)?

15. Ar troleibusų tvarkaraštis sudarytas patenkinant klientų poreikius?

16. Iš kokios papildomos veiklos Troleibusų parko įmonė galėtų gauti pajamų (pažymėkite kelis atsakymus)?

17. Kas padėtų Troleibusų parkui suformuoti teigiamą kompanijos įvaizdį?