Animaciniai filmukai pamokose: nuo socialinio emocinio intelekto iki dalykinių kompetencijų išsiugdymo.

Gerb. Respondente,
esu Gabriela Kozyr, Vilniaus Universiteto ispanų kalbos ir gretutinių studijų dalyko pedagogikos studentė. Atlieku bakalauro baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas yra įvertinti animacinių filmukų svarbą įvairių kalbų pamokose. 

Prašyčiau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus ar įvertinti nurodytus teiginius.

Apklausa yra anoniminė, o joje gauti duomenys bus skirti tyrimo tikslams.

Kiekviena nuomonė man labai svarbi, didelis ačiū už neabejingumą ir pagalbą!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų dėstoma kalba.

Animacinių filmukų tikslingas integravimas į ugdymosi procesą (prašytume įvertinti kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „visiškai sutinku“, 1 – „visiškai nesutinku“)

543 2 1
Animaciniai filmukai padeda įsisavinti netik naują medžiagą, bet taip pat tai yra gera priemonė pasikartoti žinias.
Animacinių filmukų taikymas neatsiejamas nuo pasakojimo, atpasakojimo kūrimo.
Animacinių filmukų taikymas neatsiejamas nuo minčių žemėlapių integravimo į pamokos procesą.
Animacinių filmukų taikymas neatsiejamas nuo kūrybinių metodų integravimos į ugdymosi procesą.
Animacinių filmų naudojimas žymiai supaprastina konkrečių sąvokų mokymąsi, kurias paprastai sunku suprasti.
Filmukų peržiūros skatina mokinių gebėjimus atrinkti svarbią informaciją. 
Mokytojai filmukus vertina kaip naudingus mokinių mokymuisi.
Animaciniai filmukai puikus būdas mokytis kalbų. 
Žiūrėdami animacinius filmukus, mokiniai praplečia savo šalityros žinias.
Animaciniai filmukai moko draugystės.
Padeda suprasti, kad visi mes esame vienodi, nors skirtingos išvaizdos.

Animacinių filmukų pasirinkimas atsižvelgiant į mokinių poreikius (prašytume įvertinti kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „visiškai sutinku“, 1 – „visiškai nesutinku“)

543 2 1
Pasirenkant animacinius filmukus, svarbu atsižvelgti į mokinių galimybes suprasti filmuko turinį.
Pasirenkant animacinius filmukus, svarbu atsižvelgti į mokinių galimybes suprasti filmuko kalbą.
Į ugdymosi procesą svarbu įtraukti tuos animacinius filmukus, kurie yra rekomenduojami psichologų, edukologų.
Aptariant animacinius filmukus, mokiniai mokosi viešojo kalbėjimo.
Aptariant animacinius filmukus, mokiniai mokosi reikšti savo mintis.
Animaciniai filmukai paįvairina pamokas, mažina ugdymosi proceso monotoniją.

Animacinių filmukų svarba mokinių gebėjimų ugdymuisi (prašytume įvertinti kiekvieną teiginį 5 balų skalėje (5 – „visiškai sutinku“, 1 – „visiškai nesutinku“)

543 2 1
Animaciniai filmukai skatina mokinių bendradarbiavimą.
Animaciniai filmukai skatina aktyvų mokymąsi.
Animaciniai filmukai skatina kūrybišką mokymąsi.
Animaciniai filmukai skatina probleminį mokymąsi.
Animaciniais filmukais grįstas ugdymosi procesas orientuotas į problemų sprendimą.
Ugdymosi procesas, kuriame pasitelkiami animaciniai filmukai, daugiausiai siejamas su mokinių patirtimi.
Animacinių filmukų taikymas skatina savivaldų mokymąsi.
Animacinių filmukų taikymas padeda įprasminti gautas žinias.
Animacinių fimukų taikymas skatina mokinių smalsumą.
Animacinių filmukų taikymas padeda sudominti mokinius konkrečiu dalyku.
Animacinių fimukų taikymas skatina mokinius sklandžiai formuluoti ir išsakyti savo mintis.
Animacinių filmukų taikymas padeda išmokti naujų žodžių.
Animaciniai filmukai gali būti pasitelkiami, siekiant skatinti mokinių mokymosi motyvaciją.
Animacinių filmukų taikymas skatina šnekamąją mokinių kalbą.
Animaciniai filmukai padeda suaktyvinti, labiau įtraukti mokinius pamokų metu.
Žiūrėdami filmukus, mokiniai užmezga emocinius ryšius su personažais, taip bandydami siekti jų pavyzdžiais.
Animacinių filmukų pasitelkimas ugdymosi procese, skatina mokinių loginis mąstymą.
Animacinių filmuku peržiūros metu mokomasi taisyklingos tarimo.
Animaciniai filmukai skatina mokinių kontekstinį mokymąsi.
Animaciniai filmukai skatina mokinius pažinti skirtingus dialektus.
Svarbu pasirinkti animacinį filmuką pagal klasės interesus.
Svarbu pasirinkti animacinį filmuką pagal klasės kalbos lygį.
Peržiūros metų rekomenduojama užsirašyti naujai pažintas frazes, taip palengvinant naujų žodžių mokymasį.
Žiūrint filmukus patariama įsijungti subtitrus kalba kurios mokamasi.
Animaciniai filmukai skatina mokinių vaizduotės plėtrą.

Kokius animacinius filmukus pasitelkiate savo dalyko pamokose? Atsakymą prašytume įrašyti.

Kaip dažnai savo pamokose pasitelkiate animacinius filmukus?