Alkoholinių gėrimų reklamos įtaka televizijos žiūrovams

Gerb. Respondente, Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas išsiaiškinti kokią įtaką (poveikį) žiūrovams daro alkoholinių gėrimų reklama per televiziją. Apklausą vykdo Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentė. Ši anketa anoniminė, o apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti anketos autorės individualiame marketingo tyrimų modulio darbe. Prašau atsakykite į žemiau pateiktus klausimus. Pagarbiai, anketos autorė

Kiek vidutiniškai laiko per dieną praleidžiate žiūrėdami televizorių?

Kaip vertinate reklamą televizijoje?

Kaip dažnai Jūs žiūrite visą reklamą nuo pradžios iki pabaigos?

Pasirinkite vieną iš pagrindinių reklamos funkcijų, kuri Jūsų nuomone labiausiai paveikia žiūrovus.

Koks Jūsų požiūris į alkoholinių gėrimų reklamą televizijoje?

Ar pritariate nuomonei, jog alkoholinių gėrimų reklama per televiziją skatina didesnį jų vartojimą?

Kaip reaguotumėt jei būtų apribotos alkoholio gamintojų galimybės remti sporto, kultūros renginius?

Ar pritartumėte dar griežtesniam alkoholinių gėrimų reklamos apribojimui arba visiškam uždraudimui?

Ar Jūs vartojate alkoholinius gėrimus? Jeigu NE pereikite prie 11 klausimo.

Kaip dažnai esate linkę išbandyti naujus alkoholinius gėrimus apie kuriuos sužinote per televiziją?

Jūsų lytis?

Kiek Jums metų?

Kokia Jūsų dabartinė šeimyninė padėtis? Atsakykite jeigu turite 16 metų ir daugiau.

Koks Jūsų išsilavinimas?

Kokios yra Jūsų pajamos per mėnesį (Lt)?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą