Aktyvių mokymo(si) metodų taikymas pradinio ugdymo procese.

Esu III kurso pradinio ugdymo studentė atlieku tyrimą, kurio tikslas –išsiaiškinti mokytojų aktyvių mokymo(si) metodų taikymą ugdymo procese. Man labai svarbi Jūsų nuomonė. Apklausa – anoniminė. Surinkti duomenys bus naudojami rengiant mokslines išvadas bei praktines rekomendacijas

Prašau atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti tinkantį atsakymo variantą. Labai svarbu, kad į visus klausimus atsakytumėte nuoširdžiai.

Ačiū už sugaištą laiką. 

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

Išsilavinimas:

3. Pedagoginio darbo bendrojo lavinimo mokykloje stažas:

4. Jūsų kvalifikacinė kategorija:

5. Ar taikote aktyvius mokymo(si) metodus pamokų metu?

6. Kaip dažnai pamokų metu naudojate aktyvius mokymo(si) metodus?

7.Kaip dažnai naudojate šiuos aktyvius mokymo(si) metodus?

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Niekada
Diskusijos metodas;
Palyginimo-sugretinimo metodas;
Žaidimo metodas;
Minčių lietaus metodas.

8.Kaip manote, ar aktyvieji metodai yra veiksmingi?

9. Jūsų nuomone, kokia aktyvių mokymo(si) metodų reikšmė mokymo(si) procese?

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Mokiniai lengviau pasisavina mokomąja informaciją;
Skatina kūrybiškumą;
Lavina kritinį mąstymą;
Skatina savarankiškumą;
Ugdo socialinius įgūdžius;
Ugdo asmenines savybes.

10. Kaip manote, ar šios sąlygos padeda efektyviau taikyti aktyvius mokymo(si) metodus pamokoje?

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Teisingas metodo pasirinkimas;
Metodo taikymas netradicinėje aplinkoje;
Klasės valdymas;
Grįštamasis ryšys

11.Kaip manote, ką pedagogas turėtų gebėti, norint efektyviai taikyti aktyvius mokymo(si) metodus?

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Gebėti pasirinkti aktyvius mokymo(si) metodus, kurie skatintų mokinio savarankišką mokymąsi ir iniciatyvumą.
Gebėti naudotis išmaniosiomis technologijomis
Gebėti pritaikyti modernias mokymo(si) priemones.