Administracinių patalpų problemos

Anketa skirta sužinoti pagrindines problemas biuruose

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokios Jūsų darbo vietos (biuro) patalpos: ✪

2.Keli asmenys dirba Jūsų darbo patalpoje (kabinete)? : ✪

3.Kas labiausiai trukdo dirbti darbo vietoje ? ✪

Netrukdo
2
3
4
5
6
7
8
9
Trukdo
Temperatūra
Oro kokybė
Triukšmo lygis
Akustinis privatumas
Vizualinis privatumas
Vietos kiekis
Sunkumai susisiekiant su kolegomis
Patalpos švara

4. Ar pasirinktumėte dirbti atviro (10+ asmenų) ar uždaro (2-3 asmenys) išplanavimo patalpose? ✪

5. Kas lemtų tos darbo vietos pasirinkimą?

6. Ar naudinga įrengti atskiras erdves individualiam darbui ir darbui grupėse? ✪

7. Ar darbo aplinka įtakoja darbo našumą? ✪

8. Kokie pliusai/minusai dirbant nuotoliniu būdu? ✪

Produktyvesnis laikas/Geriau susikaupt/Transportacija ### Trūksta bendravimo/Sunku derinti darbą ir laisvalaikį/Savidisciplina

9. Kaip įvertintumėte aplinką dirbant nuotoliniu būdu? ✪

10. Kaip įvertintumėte garso lygį biure? ✪

11. Ar darbe pašaliniai garsai trukdo susikaupti ? ✪

12. Koks triukšmas trukdo darbe ?: ✪

13. Ar jūsų manymu reikalinga įrengti papildomas garsą slopinačias medžiagas, pertvaras biure? ✪

14. Ar manote, kad reikalinga reglamentuoti garso lygį administracinėse patalpose? ✪

15. Ar naudojate ausines darbe? ✪

16. Kiek laiko darbe reikia po išsiblaškymo susikaupti ties užduotimi?

17. Ar esate girdėję apie triukšmo slopinimo sistemą?

18. Kaip manote, ar reikalinga Jūsų darbo patalpoje (biure) triukšmo slopinimo sistemos įrengimas ?

19.Ar parama paskatintų įsirengti triukšmo slopinimo sistemą?