ACTIVIA vartotojų elgsenos modelis

Esame Vilniaus kolegijos reklamos vadybos studijų trečio kurso studentės. Darome apklausą kurios tikslas - suprasti, kokie yra ACTIVIA jogurtų vartotojai.

Anketa yra anoniminė.

DĖKOJAME Jums už atsakymus ir sugaištą laiką!

ACTIVIA vartotojų elgsenos modelis
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek laiko esate "Activia" jogurtų vartotojas? ✪

Nebūtinai reguliariai perkant

2. Kas kiek laiko perkate "Activia" jogurtus/jogurtinius gėrimus? ✪

3. Ar perkate kitus "Danone" ar kitų gamintojų jogurtus/jogurtinius gėrimus? ✪

4. Kodėl renkatės būtent "Activia" produktus? ✪

5. Kokius "Activia" jogurtus dažniausiai perkate? ✪

6. Kur dažniausiai perkate "Activia" jogurtus? ✪

7. Jeigu prekybos centre vyksta nuolaida "Activia" produktams, Jūs: ✪

8. Jei parduotuvėje vyskta nuolaidos kitam (ne "Activia") jogurtui/jogurtiniam gėrimui, Jūs: ✪

9. Ar pastebite "Activia" reklamą? ✪

10. Ar tikite "Activia" produktuose esančių gyvųjų bakterijų teikiama nauda žmogaus organizmui? ✪

11. Ar rekomenduotumėte "Activia" kitiems? ✪

12. Kokiu procentu įvertintumėte "Activia" produktų pasitenkinimą? ✪

13. Kokius kitus jogurtus esate ragavę? ✪

14. Kokius kriterijus renkatės vertinant "Activia" kokybę? ✪

15. Kokias asociacijas Jums kelia "Activia" pavadinimas? ✪

16. Jūsų lytis: ✪

17. Amžius: ✪

18. Išsilavinimas: ✪

19. Ką veikiate gyvenime? ✪

20. Šeimyninė padėtis: ✪

21. Gaunamos pajamos per mėnesį: ✪

22. Kuo domitės gyvenime: ✪