ACTIVIA vartotojų elgsenos modelis

Esame Vilniaus kolegijos reklamos vadybos studijų trečio kurso studentės. Darome apklausą kurios tikslas - suprasti, kokie yra ACTIVIA jogurtų vartotojai.

Anketa yra anoniminė.

DĖKOJAME Jums už atsakymus ir sugaištą laiką!

ACTIVIA vartotojų elgsenos modelis
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek laiko esate "Activia" jogurtų vartotojas? ✪

Nebūtinai reguliariai perkant

2. Kas kiek laiko perkate "Activia" jogurtus/jogurtinius gėrimus? ✪

3. Ar perkate kitus "Danone" ar kitų gamintojų jogurtus/jogurtinius gėrimus? ✪

4. Kodėl renkatės būtent "Activia" produktus? ✪

5. Kokius "Activia" jogurtus dažniausiai perkate? ✪

6. Kur dažniausiai perkate "Activia" jogurtus? ✪

7. Jeigu prekybos centre vyksta nuolaida "Activia" produktams, Jūs: ✪

8. Jei parduotuvėje vyskta nuolaidos kitam (ne "Activia") jogurtui/jogurtiniam gėrimui, Jūs: ✪

9. Ar pastebite "Activia" reklamą? ✪

10. Ar tikite "Activia" produktuose esančių gyvųjų bakterijų teikiama nauda žmogaus organizmui? ✪

11. Ar rekomenduotumėte "Activia" kitiems? ✪

12. Kokiu procentu įvertintumėte "Activia" produktų pasitenkinimą? ✪

13. Kokius kitus jogurtus esate ragavę? ✪

14. Kokius kriterijus renkatės vertinant "Activia" kokybę? ✪

15. Kokias asociacijas Jums kelia "Activia" pavadinimas? ✪

16. Jūsų lytis: ✪

17. Amžius: ✪

18. Išsilavinimas: ✪

19. Ką veikiate gyvenime? ✪

20. Šeimyninė padėtis: ✪

21. Gaunamos pajamos per mėnesį: ✪

22. Kuo domitės gyvenime: ✪