AB "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės vertinimo analizė

Sveiki, mes esame Kauno Technologijos Universiteto 3 kurso Ekonomikos/Marketingo studentai. Atliekame kursinio darbo tyrimą apie "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę. Maloniai kviečiu skirti šiek tiek laiko ir sudalyvauti apklausoje, atsakyti į visus pateiktus klausimus.

Ačiū už skirtą laiką.

AB "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės vertinimo analizė

1. Kaip dažnai tenka naudotis "Swedbank paslaugomis? (Jei nesinaudojate, anketos nepildyti)

2. Kokie veiksniai lemia Jūsų pasitenkinimą aptarnavimu?

3. Ar vykdant bankinę operaciją "Swedbank" banke, iš Jūsų buvo prašoma asmens dokumento?

4. Ar jus aptarnaujantis darbuotojas buvo tvarkingas? (Drabužiai, išvaizda)

5. Kurie veiksniai Jums svarbiausi naudojantis "Swedbank" banko teikiamomis paslaugomis? Nurodykite pagal svarbą

6. Kaip vertinate šiuos profesionalaus aptarnavimo lygmenis "Swedbank" banke?

7. Įvertinkite "Swedbank" banko teikiamas paslaugas pagal nurodytus kriterijus:

8. Jūsų lytis:

9. Jūsų amžius:

10. Vidutinės mėnesinės pajamos

11. Jūsų išsilavinimas:

12. Jūsų socialinė padėtis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą