AB "Rokiškio pienas" pieno produktų marketingo tyrimas
Mieli respondentai,
esu Rolandas Avižienis, VV-10I(U) trečio kurso verslo vadybos ištestinių studijų studentas. Ši apklausa skirta visiems vartojantiems ir perkantiems pieno produktus. Šia anketine apklausa siekiama išsiaiškinti AB Rokiškio pienas produktų pardavimo priežastis ir rasti sprendimus. Anketa yra anoniminė, surinkti duomenys bus naudojami grafikuose procentine išraiška.
Nuoširdžiai dėkoju už sugaištą laiką atsakant į klausimus.
Pagarbiai,
Rolandas Avižienis
1. Kaip dažnai vartojate pieno produktus?
2. Kokiose parduotuvėse perkate pieno produktus dažniausiai?
3. Kokie pagrindiniai veiksniai lemia jūsų sprendimą dėl pieno produktų pasirinkimo?
4. Kurio gamintojo pieno produktus dažniausiai renkatės išbandymui?
5. Kokių AB Rokiškio pienas prekių ženklų produktus perkate?
6. Ar jus tenkina AB Rokiškio pienas produkcijos asortimentas?
7. Kokių AB Rokiškio pienas prekių Jūsų nuomone pasirinkimas galėtų būti didesnis?
8. Iš kur sužinote apie naujus AB „Rokiškio pienas gaminius?
9. Kas pieno produktų reklamoje labiausiai patraukia jūsų dėmesį?
10. Kurios pieno produktų pardavimo skatinimo priemonės Jums labiausiai priimtinos?
11. Kokia reklamos įtaka pasirenkant pieno produktus ?
12. Kaip vertinate AB „Rokiškio pienas“ reklamą?
13. Jūsų pastabos ir pasiūlymai AB „Rokiškio pienas“ produkcijai.
- xxx
- lol
- neturiu
- teko nusipirkti surugusia varske.
- viskas normaliai
- Ne visose parduotuvėse galima rast ko ieškau
- Ne visose parduotuvėse galima rast ko ieškau
- naujų produktų trūksta
- Retai matoma televizijoje