AB ,,Lietuvos draudimo" klientų aptarnavimo tobulinimas

Sveiki, esu Jolita Kadzevičienė, Vilniaus verslo kolegijos trečio kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą tema „AB „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimo tobulinimas“. Siekiu ištirti vartotojų požiūrį į AB „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimą bei išanalizuoti klientų aptarnavimo tobulinimo galimybes. Prašau Jūsų skirti laiko ir atsakyti į 14 klausimų. Būsiu labai dėkinga už skirtą laiką ir atsakymus. Visa informacija, kurią pateiksite, bus konfidenciali ir naudojama tik tyrimo tikslams.


Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar esate AB ,,Lietuvos draudimo" klientas?  ✪

Ar Jūs rekomenduotumėte AB ,,Lietuvos draudimą" artimiesiems ir draugams? Jūsų vertinimas 0 - nerekomenduočiau, 10 - rekomenduočiau. ✪

Kokiu būdu dažniausiai sudarote sutartis, sprendžiate iškilusias problemas su AB ,,Lietuvos draudimu"? ✪

Dėl kokios priežasties dažniausiai kreipėtės į AB Lietuvos draudimą, numeriu 1828? ✪

Ar sutinkate su teiginiu: AB ,,Lietuvos draudime" man buvo paprasta administruoti savo sutartis? ✪

Kokia Jūsų nuomonė apie besikeičiantį klientų administravimą ir bendravimą per nuotolį? ✪

Ar yra tekę bendrauti su AB ,,Lietuvos draudimo" ,skambučių centro specialiste, paskambinus numeriu 1828?  ✪

Ar Jums suteikėme pakankamai informacijos sutarties administravimo metu? ✪

Kaip vertinate skambučių centro specialistės darbą paskambinus numeriu 1828?  ✪ ✪

Kaip vertinate skambučių centro (paskambinus numeriu 1828) specialistės, administracinio darbo / sutarties sudarymo, atlikimo greitį? ✪

Ar sutinkate su teiginiu: AB ,,Lietuvos draudimo" skambučių centrą (paskambinus numeriu 1828) rekomenduočiau šeimos nariams ir draugams? ✪

Kaip vertinate AB ,,Lietuvos draudimo" savitarnos puslapį (savasLD.lt)? ✪

Ką, administruojant / sudarant sutartis, galėtume daryti geriau?  ✪

Kokių patarimų turėtumėte klientų aptarnavimo tobulinimo klausimu, parašykite savo nuomonę: ✪