AAApskaitos politika-anketa įmonių buhalteriams

Išsiaiškinti ar juridiniai asmenys (įmonės) yra įgyvendinę ir pasitvirtinę apskaitos politiką

Jūs esate juridinis asmuo (pasirinkite vieną):

Jūsų įmonėje dirba (pasirinkite vieną):

Jūsų įmonės veiklos pobūdis (pasirinkite vieną):

Jūsų įmonės apskaitą tvarko ir už apskaitos ir mokesčių politiką yra atsakingas(pasirinkite vieną)

Kokios priežastys lėmė Jūsų pasirinkimą, kad apskaitą ir mokesčius turėtų tvarkyti vyr. buhalteris

Kaip tvarkoma įmonės buhalterinė apskaita?

Kas Jūsų įmonėje priima sprendimą dėl vyr. buhalterio priėmimo į darbą?

Ar Jūsų įmonėje buhalterinę apskaitą tvarko (pasirinkite vieną) ?

Kaip manote ar Jūsų įmonėje teisingai paskirstytas ir organizuotas buhalterijos darbuotojų darbas

Koks dėmesys skiriamas Jūsų įmonėje buhalterių kvalifikacijos kėlimui ?

Ar Jūsų įmonėje yra patvirtinta apskaitos ir mokesčių politika(pasirinkite vieną)?

Ar manote, kad įmonei apskaitos politika yra naudinga ir reikalinga?

Jūsų nuomone apskaitos politika reikalinga, kad:

Kokį būdą rinkotės (ar rinksitės) kurdami savo įmonės apskaitos politiką (pasirinkite vieną) ?

Kokias iš šių, finansinę apskaitą ir įmonių veiklą reglamentuojančiais teisės aktais vadovavotės

Į ką labiausiai atkreiptas dėmesys Jūsų įmonės apskaitos politikoje (pasirinkite vieną)?

Jūsų apskaitos politokoje išdėstyta (ar bus išdėstyta):

Ar yra patvirtintas asmenų, įpareigotų ir turinčių teisę surašyti/pasirašyti dokumentus sąrašas

Kokią finansinės atskaitomybės formą pildote?

Ar yra numatyta apskaitos registrų sistema?

Kokį būdą naudojate apskaityti ilgalaikiam turtui?

Kokį (kokius) metodą taikote skaičiuodami ilgalaikio turto nusidėvėjimą?

Kokį atsargų įkainojimo būdą naudojate?

Ar vykdote beviltiškų skolų apskaitą ir kokį beviltiškų skolų sanaudų būdą naudojate?

Ar peržiūrite ir papildote, bei pakeičiate jau patvirtintą apskaitos politiką ?

Kokios pagrindinės priežastys sąlygoja apskaitos politokos peržiūrėjimą?

Ar be apskaitos ir mokesčių politikos Jūsų įmonėje yra įdiegta kita apskaitos politika?

Rengiant apskaitos politiką sunkiausia buvo aprašyti:

Kaip manote, ar įdiegta apskaitos politika pilnai ir teisingai atskleidžia įmonės rodiklius, pa

Jūsų apskaitos politika apima:

Ar įdiegta apskaitos politika palengvina Jūsų darbą?

Ar užpildyti šia anketą Jums buvo sudėtinga?

Labai dėkoju Jums už sugaištą laiką, man labai svarbi Jūsų nuomonė ir pastabos, parašykite:

  1. nesupratau kam reikalingas šitas klausimas:Kokias iš šių, finansinę apskaitą ir įmonių veiklą reglamentuojančiais teisės aktais vadovavotės
  2. Atejusi i nauja darbo vieta, pirmiausia perzvelgiau AP :)
  3. Mano nuomone apskaitos politika buhalterio darbo nei palengvina, nei pasunkina. Iš esmės teisingai dirbti reikia vistiek ar ji bus įdiegta ar nebus.
  4. 27 klausimas su klaidele
  5. Kaip magistrantė magistrantei pasakysiu tokį pastebėjimą: anketą reikėtų tobulinti... Yra daug tarpusavyje nesusijusių klausimų, pvz jei as atsakau, kad mano įmonėje apskaitą tvarko savininkas, toliau klausinėjama apie vyr.buhalterius... Hmz... Be to, anketa ilga, ilgi klausimai, ilgi atsakymų vairantai... Tiesiog palengvinusi darbą respondentui sulauksi geresnių rezultatų ;) Sėkmės darbuose!!!
  6. Sėkmės!
  7. Kai kurie klausimai ir į juos pateikti atsakymai vienas kitam neatitinka, manau, kad į kai kuriuos klausimus reikėjo suformuluoti kitus atsakymo variantus. Sėkmės!
  8. Apskaitos politikos sudarymas (aprašymas) iš esmės nepakeitė pačios apskaitos, o tapo kaip prievplė, nes nuo 2004m. tai privaloma.
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą