5-6 METŲ VAIKŲ KALBINIO UGDYMO GALIMYBĖS TAIKANT INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS


Maloniai kviečiame Jus užpildyti šį klausimyną ir taip bendradarbiaujant padėti išsiaiškinti informacinių komunikacinių technologijų taikymo galimybes kalbinio ugdymo lavinimui 5-6 metų ikimokyklinio amžiaus vaikų tarpe. Apklausa yra anoniminė. Jūsų atsakymai ir surinkti tyrimo duomenys bus naudojami moksliniam apibendrinimui ir rekomendacijų parengimui 5-6 metų vaikų mokytojams bei tėvams. Į pateiktus klausimus atsakykite remdamiesi savo nuomone. 


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Ar pritariate informacinių komunikacinių technologijų taikymui ugdant 5-6 metų vaikų kalbinis gebėjimus?

2.Kokias ir kaip dažnai naudojate IKT priemones ugdydama (-as) 5-6 metų vaikų kalbinius gebėjimus? (Pažymėkite visus atsakymus)

Labai dažnai (Kiekvieną dieną)Dažnai (Kas antrą dieną)Retai (Kartą per savaitę)Beveik niekada (Kartą per mėnesį)Niekada
Naudoju kompiuterį
Naudoju planšetę
Naudoju mobilųjį telefoną
Naudoju interaktyviąją lentą
Naudoju multimediją
Naudoju šviesos stalą
Naudoju interaktyvias grindis
Naudoju diktofoną
Naudoju fotoaparatą
Kita

3.Kaip dažnai naudojate IKT priemones, ugdant 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinius gebėjimus? (Pažymėkite visus atsakymus)

Labai dažnaiDažnai RetaiBeveik niekadaNiekada
Demonstravimo programa (Microsoft Power Point)
Microsoft Word (tekstų rengyklė)
Mokomieji žaidimai
Elektroninės knygos
„Interaktyvus teatras“
Android, Youtube programėlės vaikams
Edukacinės bitutės-robotukai „Bee-bot“
SaulyTučiai
Mokomųjų filmukų peržiūra
Kita

4.Ar sutinkate, kad IKT priemonių naudojimas praturtina ugdymo procesą ir ugdo 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinius gebėjimus? (Pažymėkite visus atsakymus)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
IKT padaro veiklas įdomesnes vaikams
IKT stiprina vaikų įsitraukimą į ugdymo procesą
IKT didina motyvaciją mokytis
IKT padeda paruošti geresnę medžiagą prezentaciją veikloms
IKT lavina vaikų komunikavimo, socialinius ir kt. gebėjimus
IKT skatina vaikų iniciatyvumą, atkaklumą ir aktyvumą
IKT lavina vaikų dėmesio koncentraciją
IKT ugdo vaikų bendravimo gebėjimus
Naudodamiesi IKT vaikai formuoja naujus kalbos įgūdžius, įvaldo naujausią informaciją
Vaikai žaisdami žaidimus, skirtus fonetinei klausai ugdyti, įtvirtina garsus aktyviame žodyne, susipažįsta su abėcėlės raidėmis
Dirbdami su klaviatūra ir programomis, vaikai išmoksta pažinti raides, kopijuoti žodžius, atlieka garsinę analizę bei sintezę, mokosi užrašyti žodžius, naudoti skyrybos ženklus
Vaikai vartydami elementorines knygas, žiūrėdami animacinius filmukus lavina foneminę klausą, turtina žodyną įvairiomis sąvokomis ir terminais, mokosi sudaryti taisyklingus sakinius ir užduoti klausimus
Naudodamiesi IKT vaikai lavina smulkiąją rankų motoriką, kuri tiesiogiai susijusi su kalbos vystymųsi
Kita

5.Ar sutinkate, kad ugdydami 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinius gebėjimus susiduriate su žemiau išvardintomis problemomis? (Pažymėkite visus atsakymus)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Žinių, kaip naudoti IKT ugdant vaikų kalbinius gebėjimus
Administracijos paskatinimo
Tėvų palaikymo ugdant vaikų kalbinius gebėjimus
Kompiuterinės įrangos
IKT nepateisino lūkesčių
Laiko tobulinant žinias IKT naudojimo srityje
Kolegų pagalbos ir dalijimosi gerąja patirtimi naudojant IKT
Kita

6.Ar sutinkate, jog norint dažniau naudoti IKT priemones ugdant 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinius gebėjimus, reikėtų tobulinti: (Pažymėkite visus atsakymus)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Daugiau mokymų, seminarų IKT tema
Įstaiga turėtų aprūpinti tinkama kompiuterine technine įranga
Neturėtų trūkti IKT priemonių kiekvienoje grupėje
Reikėtų daugiau mokomosios medžiagos lietuvių kalba
Nestrigtų interneto ryšys
Kolegų dalinimosi gerąja patirtimi
Kita

7.Prašau pasidalinkite patirtimi apie IKT priemonių naudojimą savo darbe, lavinant 5-6 metų vaikų kalbinius gebėjimus.

Jūs esate:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų darbo stažas: