5-6 METŲ VAIKŲ KALBINIO UGDYMO GALIMYBĖS TAIKANT INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS (Anketa tėvams)

Mieli tėveliai,

Maloniai kviečiame Jus užpildyti šį klausimyną, kurio tikslu yra išsiaiškinti informacinių komunikacinių technologijų taikymo galimybes kalbinio ugdymo lavinimui 5-6 metų ikimokyklinio amžiaus vaikų tarpe. Tyrimas yra anoniminis. Jūsų pateikti atsakymai ir surinkti duomenys bus panaudoti moksliniam apibendrinimui bei rekomendacijų rengimui vaikų mokytojams ir tėvams.

Tyrimą atlieka Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros studentė Agnė Timienė. Jei kils klausimų, kreipkitės el. paštu: [email protected].

Instrukcija: Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti Jums tinkamiausią atsakymo variantą, pažymėdami pasirinkimą (pvz., varnele arba kryžiuku), arba įrašyti savąjį atsakymą. Labai svarbu atsakyti į visus pateiktus klausimus nuoširdžiai.

1.Kaip dažnai naudojate IKT priemones namuose, siekiant ugdyti savo 5-6 metų amžiaus vaiko kalbinius gebėjimus? (Pažymėkite visus atsakymus)

2.Kaip dažnai naudojate IKT įrankius namuose, ugdydami kalbinius gebėjimus savo 5-6 metų amžiaus vaikui(-ams)? (Pažymėkite visus atsakymus)

3.Jūsų nuomone, kaip IKT priemonių naudojimas prisideda prie 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymo proceso? (Pažymėkite visus atsakymus)

4.Kaip manote, kokius kalbinius gebėjimus tobulina 5-6 metų amžiaus vaikai, kurie naudojasi IKT priemonėmis?(Pažymėkite visus atsakymus)

5.Kaip manote, su kokiomis problemomis galima susidurti, ugdant 5-6 metų amžiaus vaikų kalbinius gebėjimus, namuose? (Pažymėkite visus atsakymus)

6.Kaip manote, ką reikėtų daryti, kad kalbinis ugdymas, naudojant IKT priemones, būtų sklandesnis? (Pažymėkite visus atsakymus)

7.Jūs esate:

8. Jūsų amžius:

9.Jūsų išsilavinimas:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą