5-10 klasių auklėtojams apie bendradarbiavimą su mokinių tėvais ypatumus

Esu Klaipėdos universiteto IV kurso studentė Veronika Bertašiūtė. Rašau baigiamąjį darbą pavadinimu ,, Klasės vadovo ir mokinių tėvų bendradarbiavimas sprendžiant mokinių mokyklos nelankymo problemas". Šia anketa siekiu sužinoti 5-10 klasių auklėtojų bendradarbiavimo su mokinių tėvais ypatumus. Anketa yra anoniminė. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Koks Jūsų darbo stažas?

2. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?

3. Kokio dalyko mokytojas esate?

4. Kurios klasės auklėtoja(-as) dabar esate?

5. Kokios lyties mokiniai dažniausiai praleidžia pamokas?

6. Kaip dažnai dirbate individualiai su mokiniu, kuris blogai lanko mokyklą?

7. Kaip manote, kokios svarbiausios yra mokinių mokyklos nelankymo priežastys?

labai svarbusvarbunelabai svarbunesvarbuvisai nesvarbu
silpna mokymosi motyvacija (motyvacijos nebūvimas)
sunki materialinė padėtis (socialinės sąlygos)
silpna sveikata
noras dirbti
konfliktiški santykiai su mokytojais
konfliktiški santykiai su grupės vadovu
konfliktiški santykiai su bendraklasiais
spragos mokymosi turinyje
draugų įtaka
neleidžia tėvai
tolimas atstumas iki mokyklos

kita (įrašykite)

8. Nelankančių / blogai mokyklą lankančių mokinių tėvai lankosi mokykloje:

kita (įrašykite)

9. Kaip dažnai taikote bendradarbiavimo su mokinių tėvais formas mokykloje?

visadadažnaikartais
individualios bendradarbiavimo su šeima formos
kolektyvinės bendradarbiavimo su šeima formos

10. Kaip dažnai naudojate šias individualias bendradarbiavimo su mokinių tėvais formas?

visadadažnaikartais
lankymasis mokinio namuose
tėvų pakvietimas į mokyklą
susirašinėjimas laiškais
pokalbiai telefonu
bendradarbiavimas internetu

11. Kaip dažnai taikote kolektyvines bendradarbiavimo su šeima formas mokykloje?

visadadažnaikartais
tėvų susirinkimai
disputai
atvirų durų dienos
klausimų - atsakymų vakarai (popietė)

12. Kokių rezultatų siekiate bendradarbiaudami su mokinių tėvais?

visada dažnaikartaisretainiekada
perteikti visą informaciją tėvams apie jo vaiko elgesį mokykloje
labiau įsigilinti į kilusiais problemas
kartu su tėvais spręsti problemas
įgyti didesnį tėvų pasitikėjimą
išsiaiškinti tėvų lūkesčius
sukelti konfliktą tarp tėvų

kita (įrašykite)

13. Kokius asmenis dažniausiai informuojate apie mokinį, kuris kelias dienas neatvyksta į mokyklą?

visadadažnaikartaisretainiekada
mokinio tėvus
direktoriaus pavaduotoją
socialinį pedagogą
bandote viską išsiaiškinti pats(-i) ir niekam nepranešate

kita (įrašykite)

14. Kas Jums padeda spręsti mokinių nelankymo problemas?

visadadažnaikartaisretainiekada
mokinių tėvai
psichologas
direktoriaus pavaduotoja
socialinis pedagogas
patys sprendžiate mokinių nelankymo mokyklas

kita (įrašykite)

15. Kas Jūsų mokykloje teikia pagalbą nelankantiems pamokų mokiniams?

visadadažnaikartais
socialinis pedagogas
psichologas
dalykų mokytojai